Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Nechte na nás starosti s domácností

S pojištěním ČEZ ASISTENT za vás vyřešíme havárie v domácnosti i opravy spotřebičů

Jen za 10 Kč
měsíčně

Pojištění ČEZ ASISTENT zajišťuje nepřetržitou pomoc v případě havárie v domácnosti či poruchy spotřebiče, který není starší 10 let nebo se na něj nevztahuje záruka.

4 důvody, proč si sjednat pojištění od ČEZ

Nízké náklady

Jen za 10 Kč měsíčně získáte jistotu opravy spotřebičů nebo vyřešení příčiny havárie s limitem plnění 5 000 Kč.

Oprava spotřebiče

Seženeme opraváře pro spotřebič, který není starší 10 let nebo se na něj nevztahuje záruka.

Nepřetržitý provoz

Linka 221 586 500 pro nahlášení pojistných událostí je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Prověřený partner

Asistenční služby pro zákazníky Skupiny ČEZ zajišťuje Europ Assistence s.r.o., která v ČR působí od roku 2001.

S čím vám pojištění ČEZ ASISTENT pomůže?

Limit plnění

Havárie v domácnosti

  • Instalatér, elektrikář, plynař, topenář – výjezd technika, náklady na jeho práci
  • Drobný materiál zdarma
  • Nonstop asistenční linka pro hlášení havárií (24 hodin, 7 dní v týdnu)
Limit plnění: 5000 Kč

Porucha elektrického spotřebiče

  • Vztahuje se na opravy: lednice, chladničky, kombinované chladničky, mrazničky, pračky, sušičky prádla, kombinované pračky se sušičkou prádla, myčky nádobí, sporáku, trouby (kromě samostatné mikrovlnné), digestoře
  • Výjezd technika, náklady na jeho práci
Limit plnění: 5000 Kč

Porucha plynového spotřebiče

  • Vztahuje se na opravy: plynového sporáku a vařiče, plynového kotle, průtokového ohřívače, plynového ohřívače vzduchu
  • Výjezd technika, náklady na jeho práci
Limit plnění: 5000 Kč

Zablokované dveře

  • Zabouchnuté dveře, poškozený zámek, zlomený klíč
  • Odblokování vstupních dveří zámečníkem
  • Drobný materiál zdarma
Limit plnění: 5000 Kč

Sjednejte si pojištění ČEZ ASISTENT

Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám nejpozději do 2 pracovních dnů ozveme.

Nebo zavolejte na 800 810 820

v pracovní dny od 8 do 16 hodin

Pro nahlášení pojistné události volejte nonstop na 221 586 500.

Nebo využijte možnost on-line sjednání v

MŮJ ČEZ

Nejčastěji řešíte

Zajímá vás něco dalšího nebo jen potřebujete s něčím poradit? Toto jsou nejčastější situace, které řešíte.

Pojištění ČEZ ASISTENT je sjednáváno na dobu neurčitou a trvá po celou dobu platnosti smlouvy na dodávky energií od ČEZ Prodej, a.s., pokud není pojištění ukončeno dříve. Pojištění ČEZ ASISTENT vzniká od 00:00 hodin prvního dne následujícího po dni, kdy je pojištění sjednáno.
V případě, že dojde k havárii či jiné události pokryté pojištěním ČEZ ASISTENT, zavolejte na telefonní číslo 221 586 500. Dovoláte se do asistenční centrály, která je vám k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Operátorovi nahlaste své jméno a příjmení, adresu, kde došlo k pojistné události, a kontaktní telefonní číslo. Pokud znáte své zákaznické číslo u společnosti ČEZ Prodej, a.s., uveďte i toto číslo a nezapomeňte na stručný popis události. Po ověření nároku na poskytnutí asistenční služby operátor následně zajistí výjezd servisního technika. Pojištění se vztahuje pouze na škodní události týkající se odběrného místa, ke kterému je pojištění ČEZ ASISTENT sjednáno. Událost může nahlásit kterýkoliv člen domácnosti starší 18 let, který uvede při nahlášení škody nezbytné údaje potřebné pro spolehlivou identifikaci zákazníka ČEZ Prodej, a.s.
Pojištění ČEZ ASISTENT se nevztahuje na běžné opravy, údržbu nebo preventivní opravy, ani na odstraňování následků škod vzniklých zanedbáním údržby domácnosti. Bližší informace k výlukám z pojištění naleznete ve zvláštních pojistných podmínkách.
PŘEJÍT DO PODPORY