S naším Plynem Akce s cenou 1 150 Kč/MWh a fixací do konce roku 2026 budete mít postaráno jak o letošní, tak i příští zimu.
Nabídka je nezávazná a je jen na vás, jestli ji využijete.
- Online bonus získá každý zákazník, který své odběrné místo převede od jiného dodavatele k ČEZ Prodej, a.s., a uzavře smlouvu na produkt Elektřina - na 1 rok (online) nebo Plyn Akce vyplněním smlouvy online, tzn. bonus nelze získat zanecháním kontaktu na www.cez.cz/prejdete nebo telefonickým kontaktováním na 800 900 700.
- Sjednaný bonus vám vyplatíme automaticky na váš bankovní účet nejpozději do 30 dnů od zahájení dodávky energií, podmínkou výplaty je uzavření smlouvy v době platnosti nabídky bonusu. Sjednaný bonus vám vyplatíme automaticky na váš bankovní účet nejpozději do 30 dnů od zahájení dodávky energií, podmínkou výplaty je uzavření smlouvy v době platnosti nabídky bonusu.
- Detailní podmínky jsou součástí návrhu smlouvy.
- Bonus není možné kombinovat s jinou akcí (např. poukázkami).
- Nabídku bonusu můžeme jednostranně odvolat. Informaci o konci nabídky bonusu vždy uveřejníme na těchto stránkách 5 pracovních dní před jejím ukončením
Spojíme se
Vybereme ideální řešení
Podepíšete smlouvu a zbytek vyřídíme za vás
Garantujeme bezproblémovou změnu dodavatele:
- Bez starostí – papírování vyřešíme za vás.
- Bez výpadku – všechno poběží tak, jak má.
- Bez technika – není ho potřeba.
Nejčastěji řešíte
Přepis odběrného místa
Stěhujete se, kupujete či prodáváte nemovitost nebo jednoduše potřebujete vyřešit převod elektřiny nebo plynu na jiného zákazníka? S tím vám rádi pomůžeme. Vyberte situaci, která odpovídá vašim potřebám:
Změna výše záloh
Dostali jste vyúčtování a nové zálohy a nejste si jistí, proč jsme zálohy nastavili právě v této výši? Chcete mít jistotu, že si zálohy upravíte správně?Projděte si našeho průvodce zálohami a zjistíte, co vše ovlivňuje výši záloh, jak můžete zpřesnit jejich nastavení, případně co udělat, když nechcete zálohy měnit s každým vyúčtováním.
Nejrychlejší způsob, jak změnit výši záloh je v samoobsluze MŮJ ČEZ.
Zadání samoodečtu
- Opište si výrobní číslo elektroměru. Budete ho potřebovat pro nahlášení samoodečtu, ale také pro kontrolu, že opisujete stav elektroměru, který je váš (pokud bydlíte v bytovém domě, bude na jednom místě více elektroměrů). Číslo elektroměru najdete v MŮJ ČEZ nebo na posledním vyúčtování.
- Opište stav. Opište aktuální spotřebu před desetinnou čárkou (udávají se celá čísla bez zaokrouhlování). Pokud máte vysoký a nízký tarif, je nutné opsat obě hodnoty. Vysoký tarif je na elektroměru označen jako T1, nízký tarif jako T2.
- Nahlaste nám stav elektroměru. Stav elektroměru můžete nahlásit prostřednictvím MŮJ ČEZ.