Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Pomáháme našim zákazníkům postiženým povodněmi

Postihla vás povodeň? Požádejte si o pozastavení až dvou záloh.

Kdo má na pozastavení záloh nárok?

Zákazník ČEZ Prodej, který byl postižen povodněmi a prokáže to potvrzením od kraje nebo obce. O vystavení potvrzení můžete požádat na obecním/městském úřadu.


Jak pozastavení záloh funguje?

Zákazník požádá o pozastavení plateb záloh a následně mu ČEZ Prodej ve svých systémech až dvě zálohy odloží. Zákazník tedy zálohy až dva měsíce neplatí.

Upozorňujeme, že kvůli pozastavení plateb až dvou záloh vzniká možné riziko nedoplatku v celkovém ročním vyúčtování. Proto doporučujeme průběžně kontrolovat spotřebu, zadávat samoodečty a dle možností později zálohy z vaší strany upravit. Vše zvládnete na pár kliků v aplikaci MŮJ ČEZ.


Jak o pozastavení záloh požádat?

Stačí s potvrzením navštívit naše kontaktní místa nebo zavolat na linku 800 810 820.


Co dalšího nabízíme?

Lidem, kteří se v důsledku povodní dostali do problémů s placením za energie, nabídneme individuální bezúročné splátkové kalendáře. Stačí, když se nám ozvete co nejdříve, společně nalezneme vhodné řešení.