Pomáháme našim zákazníkům postiženým povodněmi
Postihla vás povodeň? Požádejte si o pozastavení až dvou záloh.
Kdo má na pozastavení záloh nárok?
Zákazník ČEZ Prodej, který byl postižen povodněmi a prokáže to potvrzením od kraje nebo obce. O vystavení potvrzení můžete požádat na obecním/městském úřadu.
Jak pozastavení záloh funguje?
Zákazník požádá o pozastavení plateb záloh a následně mu ČEZ Prodej ve svých systémech až dvě zálohy odloží. Zákazník tedy zálohy až dva měsíce neplatí.
Upozorňujeme, že kvůli pozastavení plateb až dvou záloh vzniká možné riziko nedoplatku v celkovém ročním vyúčtování. Proto doporučujeme průběžně kontrolovat spotřebu, zadávat samoodečty a dle možností později zálohy z vaší strany upravit. Vše zvládnete na pár kliků v aplikaci MŮJ ČEZ.
Jak o pozastavení záloh požádat?
Stačí s potvrzením navštívit naše kontaktní místa nebo zavolat na linku 800 810 820.
Co dalšího nabízíme?
Lidem, kteří se v důsledku povodní dostali do problémů s placením za energie, nabídneme individuální bezúročné splátkové kalendáře. Stačí, když se nám ozvete co nejdříve, společně nalezneme vhodné řešení.