Kariéra v zákaznickém servisu

Nastartuj svoji kariéru v zákaznickém servisu

Hledáš perspektivní práci u stabilního zaměstnavatele?
Přidej se do našeho týmu! Ať jsi absolvent nebo máš zkušenosti z jiného oboru, vše Tě rádi naučíme!

S čím můžeš počítat?

Průměrná mzda 40 000 Kč

Příspěvek na dovolenou 16 000 Kč ročně

25 dní dovolené

150 Kč stravenky

ICONS/24px/Orange/Home Created with Sketch.

Po zaučení možnost home office

Kdo ti k tomu pomůže?

Zkušení školitelé během šestitýdenního vzdělávacího programu, ve kterém se naučíte vše potřebné k obsluze našich zákazníků.

Přátelský kolektiv co tě podrží, když si nebudeš vědět rady. Nemusíš mít žádné zkušenosti, vše Tě rádi naučíme.

Kdykoliv jsou ti k dispozici zkušení kolegové a tvůj vedoucí, na které se můžeš vždy spolehnout.

Co u nás budeš dělat?

  • přijímat telefonické hovory od našich zákazníků, a pomáhat jim řešit jejich každodenní radosti i starosti s energiemi
  • při vyřizování požadavků vyhledávat obchodní příležitosti a aktivně nabízet naše produkty
  • odpovídat na písemné požadavky zákazníků Skupiny ČEZ
  • komunikovat se zákazníky přirozeně a bez svazujících pravidel
  • pracovat na PC se systémem SAP a řešit požadavky z oblasti fakturace, smluv, pohledávek a dalších

Kam se můžeš dostat?

Více než 100 zaměstnanců Skupiny ČEZ začínalo obsluhou zákazníků a posunulo se dál do firmy na různé pozice.
Podívej se na některé z nich.

Hanka

Projektová manažerka

"Splnil se mi můj sen – po pozici lektora a specialisty procesů jsem nastoupila na pozici Projektového manažera přímo do Projektové kanceláře ČEZ Prodej. A za vše vděčím práci se zákazníky, bez které si nedovedu představit, že bych dělala, co dnes dělám."

Josef

Vedoucí Call centra

"Po skončení střední školy jsem nastoupil do ČEZ Prodej, kde jsem po dvou letech pracoval jako vedoucí týmu, ze kterého jsem se vypracoval na vedoucího úseku. Můj první šéf mě naučil, že je důležité věnovat se novým lidem na 100 %, protože nikdy nevíte, jaký potenciál se v nich skrývá a co mohou firmě v budoucnosti přinést. To vštěpuji i všem vedoucím, které mám na starosti a kteří budou mít na starosti i Vás."

Michal

Procesní specialista

"Protože mě práce bavila, naskytla se mi po necelých třech letech od nástupu na operátora možnost přejít na pozici procesního specialisty. Nyní již neodbavuji zákaznické požadavky, ale snažím se, aby vyřízení požadavků bylo jednodušší pro operátory a třeba i jednou pro Tebe."

Zdeňka

Vedoucí kvality obsluhy

"Vždy jsem se ráda učila nové věci a práce se zákazníky mi umožňovala se stále rozvíjet. Za rok jsem se o energetice dozvěděla spoustu nových a zajímavých věcí. Pak jsem dostala nabídku pracovat jako kouč pro Zákaznická centra v oddělení Kvality. To se stará o vzdělávání a rozvoj nových i stávajících pracovníků ČEZ Prodej, a.s. Nyní už pracuji jako vedoucí oddělení Kvality, kde působím doteď. V rámci společnosti je velká škála možností, kde je možné zhodnotit to, co se člověk při své cestě společností naučí a příběhy jako je ten můj, jsou toho příkladem."

Nicole

Vedoucí testování systému

"Když jsem začínala v ČEZu pracovat jako operátor, bylo to pro mě ze začátku velké sousto, ale je skvělé, že jsem tuto příležitost dostala a mohla ukázat, co ve mně je. Dnes mám na starosti oddělení Interní uživatelské podpory, které pomáhá všem obslužným kanálům, když si neví rady s požadavkem zákazníka ze systémového nebo metodického hlediska."

Líbí se ti to?

Dej nám vědět, že máš zájem nastartovat svojí kariéru ve Skupině ČEZ.

Odpovědět