Nabídka je nezávazná a je jen na vás, jestli ji využijete.
Spojíme se
Vybereme ideální řešení
Podepíšete smlouvu a zbytek vyřídíme za vás
Garantujeme bezproblémovou změnu dodavatele:
- Bez starostí – papírování vyřešíme za vás.
- Bez výpadku – všechno poběží tak, jak má.
- Bez technika – není ho potřeba.
Změna kontaktních údajů
Kontaktní údaje snadno změníte v MŮJ ČEZ v části Smluvní a kontaktní údaje. Změnit můžete adresu místa firmy i ostatní kontakty jako e-mail nebo telefon.
Změna záloh
Výši záloh, datum splatnosti nebo způsob platby záloh za energie si můžete upravit v MŮJ ČEZ. Na hlavní stránce (Přehled) najdete karty služeb a na nich jednotlivá odběrná místa. Pro nastavení stačí kliknout na tlačítko Zálohy u odběrného místa, kde chcete změnit nastavení záloh. Na jedno kliknutí se dostanete na stránku, kde si můžete upravit výši záloh, způsob platby i datum splatnosti záloh.
Zadání samoodečtu
Pokud chcete mít svou spotřebu pod kontrolou je dobré zadávat pravidelně samoodečet elektroměru a plynoměru. Samoodečet doporučujeme udělat i v případě, že potřebujete vystavit konečné vyúčtování. Třeba při přepisu, ukončení smlouvy nebo při změně produktu, aby byl konečný stav na vyúčtování přesný.
Nemusíte nic sčítat ani odečítat. Jen opíšete čísla z elektroměru nebo plynoměru. Opište aktuální spotřebu před desetinnou čárkou (udávají se celá čísla bez zaokrouhlování). Pokud máte u elektřiny vysoký a nízký tarif, je nutné opsat obě hodnoty. Vysoký tarif je na elektroměru označen jako T1, nízký tarif jako T2.
Opsaný stav je potřeba nám předat. Nejjednodušší cesta je prostřednictvím MŮJ ČEZ. Nahlásit samoodečet můžete také na naší zákaznické lince 800 810 820 nebo na kterékoliv kontaktním místě.
Pokud máte elektroměr s průběhovým měřením samoodečty nezadáváte. Informace o spotřebě v odběrném místě jsou předávány on-line.

V naší Podpoře najdete nejčastější témata, která ostatní zákazníci řeší. Rychle si můžete vyhledat potřebné informace.
Doporučujeme připravit si zákaznické číslo, které naleznete na svém vyúčtování.