Od letošního července už nemusíte při žádosti o příspěvek na bydlení povinně dokládat své náklady na energie. Už není potřeba vyplňovat papírové formuláře. Stačí, abyste úřadu práce, kde o příspěvek žádáte, dali souhlas a ten si od nás informace o nákladech na energie, které vám dodáváme, vyžádá on-line.
Data předáme přímo úřadu práce. Ušetříte díky tomu čas a zrychlí se tím i vyřízení žádosti o příspěvek na bydlení.
Jak to probíhá
V rámci žádosti o příspěvek na bydlení udělíte úřadu práce souhlas, aby si výši vašich nákladů na energie (elektřinu, plyn) zjistil přímo od nás. Tuto možnost můžete využít jak v případě, že o příspěvek na bydlení žádáte digitálně v klientské zóně Ministerstva práce a sociálních věcí, tak při osobním jednání v pobočce úřadu práce.
V žádosti uvedete to, že jste naším zákazníkem (vyplníte název dodavatele energií), a čísla odběrných míst (EAN – elektřina / EIC – plyn) a o nic dalšího se již nemusíte starat. Údaje najdete ve svém vyúčtování za elektřinu a/nebo plyn, ve smlouvě o dodávce elektřiny a/nebo plynu nebo v MŮJ ČEZ.
Pokud nezměníte dodavatele, údaje se budou automaticky načítat i za další období. Jedinou podmínkou pro to, aby si úřad práce mohl o informace o nákladech na energie požádat automaticky, je, že smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu uzavřel přímo žadatel o příspěvek na bydlení.
Co hledáte?