Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Plyn Přišla mi upomínka

Co mám dělat, když mi přišla upomínka?

Nestihli jste zaplatit včas? Upozornění na platbu po splatnosti vám pošleme e-mailem, SMS nebo korespondenčně.

Při placení použijte variabilní symbol uvedený v upomínce. Přijetí platby si můžete ověřit v internetové samoobsluze MŮJ ČEZ. Úhradu proveďte obratem, připsání platby může trvat až 3 pracovní dny, předejdete tím zbytečným komplikacím.

Díky MŮJ ČEZ máte o svých účtech dokonalý přehled a všechno si vyřešíte jednoduše z pohodlí domova. Nezapomeňte si pravidelně aktualizovat kontaktní údaje, aby se k vám potřebné informace dostaly co nejdřív.

ZAPLATIT PLATBY PO SPLATNOSTI A UPOMÍNKU ON-LINE

Úhradu zvládnete i bez registrace na webu samoobsluhy.

 

JAK ZAPLATIT UPOMÍNKU

On-line

Platba kartou nebo bankovním převodem.

Přihlásit se

V bance

Převodní příkaz nebo vklad hotovosti u pokladny.

Na kontaktním místě

Platba jenom platební kartou,
nepřijímáme hotovost.

Poštou

Poštovní poukázkou A trvá připsání platby až 4 dny.

Čísla účtů společnosti ČEZ Prodej

  • 4444442/0800 pokud jste zákazníkem České spořitelny, a. s.
  • 844844844/0300 pokud jste zákazníkem ČSOB, a.s.
  • 7770227/0100 pokud jste zákazníkem Komerční banky, a.s., nebo jiné banky