Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Elektřina Chci převést existující smlouvu na dodávku elektřiny

Chci převést existující smlouvu na dodávku elektřiny

Stěhujete se, nebo prodáváte nemovitost a potřebujete převést existující smlouvu na elektřinu na někoho jiného?

Nejrychleji přepis vyřešíte online.

Pro přepis budete potřebovat znát číslo EAN a stav elektroměru

Sjednat on-line

Převod nebo výpověď smlouvy při změně bydliště

Vždy je nejlepší domluvit se s původním zákazníkem a převedení elektřiny na nového nájemce či majitele řešit společně – tím si zajistíte navazující dodávku.

Domluvte se s původním zákazníkem na společném vyřízení přepisu odběrného místa. Pokud podá Žádost o ukončení smlouvy původní zákazník samostatně a neuvede v ní jméno nového zákazníka a zároveň si nový zákazník včas nesjedná uzavření smlouvy na dodávku, bude na tomto odběrném místě demontováno měřidlo.

Doporučujeme proto podat všechny dokumenty najednou – jak žádost o ukončení smlouvy původního zákazníka, tak potřebné doklady k uzavření smluvního vztahu k zajištění dodávky elektřiny.

Původní zákazník má smlouvu s ČEZ Prodej

Pokud máte zájem o uzavření smlouvy se společností ČEZ Prodej, a.s., připravte si prosím následující doklady:

  • Pokud byla původním dodavatelem společnost ČEZ Prodej, a.s., původní zákazník doloží vyplněnou a podepsanou Žádost o ukončení smlouvy, současně také podepsanou plnou moc pro původního zákazníka pro domácnosti nebo podnikatele. V rámci této plné moci budeme původního zákazníka zastupovat ve všech úkonech nutných k ukončení smlouvy, kterou se realizuje dodávka do předmětného odběrného místa nebo k ukončení smlouvy o připojení s provozovatelem distribuční soustavy.
  • Při přepisu odběrného místa doporučujeme k vzájemnému odsouhlasení stavů měřicího zařízení mezi původním a novým zákazníkem doložit předávací protokol.
  • Pokud se původní zákazník odstěhoval neznámo kam nebo zemřel, je třeba vyplnit místo Žádosti o ukončení smlouvy, čestné prohlášení, které je součástí formuláře Plná moc popř. doložit úmrtní list.
  • Nový zákazník vyplní a podepíše Smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny pro vybraný produkt pro domácnosti nebo podnikatele a Plnou moc pro domácnosti nebo podnikatele.
  • Doporučujeme vám podat všechny dokumenty najednou – tedy i vyplněný a podepsaný formulář Žádost o ukončení smlouvy od původního zákazníka, kdy původní zákazník nemusí být při vyřizování požadavku přítomen.
  • Ve všech smluvních dokumentech prosíme o vyplnění vašich kontaktních údajů tak, abychom vás mohli v případě potřeby kontaktovat.

Nejste si jisti, jak máte přehlásit odběrné místo elektřiny? Poradíme vám na našich kontaktních místech nebo na Zákaznické lince ČEZ Prodej 800 810 820.

Původní zákazník má smlouvu s jiným dodavatelem

Pokud máte zájem o uzavření smlouvy se společností ČEZ Prodej, a.s., připravte si prosím následující doklady:

  • Původní zákazník může podat u stávajícího dodavatele žádost o ukončení smlouvy nebo lze osobně požádat na našem kontaktním místě o zprostředkování podání na základě podepsané plné moci pro původního zákazníka – poté vše vyřídíme za vás.
  • Při přepisu odběrného místa doporučujeme k vzájemnému odsouhlasení stavů měřicího zařízení mezi původním a novým zákazníkem doložit předávací protokol.
  • Pokud se původní zákazník odstěhoval neznámo kam nebo zemřel, je třeba vyplnit místo Žádosti o ukončení smlouvy, čestné prohlášení, které je součástí formuláře Plná moc popř. doložit úmrtní list.
  • Nový zákazník vyplní a podepíše Smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny pro vybraný produkt pro domácnosti nebo podnikatele a Plnou moc pro domácnosti nebo podnikatele.
  • Nový zákazník vždy MUSÍ doložit kopii Dokladu o vztahu k nemovitosti (např. výpis z katastru nemovitostí, nájemní, kupní nebo darovací smlouvu apod.). 
  • Ve všech smluvních dokumentech prosíme o vyplnění vašich kontaktních údajů tak, abychom vás mohli v případě potřeby kontaktovat.

Nejste si jisti, jak máte přehlásit odběrné místo elektřiny? Poradíme vám na našich kontaktních místech nebo na Zákaznické lince ČEZ Prodej 800 810 820.

Všechny potřebné dokumenty už mám. Jaký je další postup?

Vyplněné a podepsané dokumenty předejte společnosti ČEZ Prodej.

Nejrychlejší způsob přepisu.

Přihlásit se

ČEZ Prodej, a.s.
Guldenerova 2577/19
326 00  Plzeň

Co bude následovat

  • Jakmile získáme potřebné doklady, začneme vše připravovat na změnu dodavatele elektřiny.
  • Nového odběratele budeme informovat o zahájení dodávky pod jeho smlouvou a pošleme mu rozpis záloh.

Potřebovali jste něco jiného?