23. 9. 2015

Call centrum Skupiny ČEZ se připojilo k mezinárodní oslavě Týdnu kontaktních center

Call centrum Skupiny ČEZ v Plzni a v  Zábřehu se minulý týden otevřelo veřejnosti. Připojilo se totiž k 8. ročníku mezinárodního Týdne kontaktních center neboli oslavám práce všech telefonních operátorů. Návštěvníci měli možnost seznámit se s prostředím a detaily práce operátorů call centra a zapojit se s nimi do zábavních a soutěžních aktivit.

Zaměstnanci call centra se na týden proměnili ve VIP hvězdy. Do práce přicházeli po červeném koberci a práci jim zpestřovaly desetiminutové přestávky vyplněné soutěžemi a relaxačními aktivitami. Místo pravidelných hodnocení dostali čas popovídat si se svými nadřízenými neformálně o všech pracovních i nepracovních tématech, která je zajímala. „Týmově jsme si oslavy týdne kontaktních center opravdu užili! Nejvíce jsme se vyřádili s předem připravenými převleky a vydařené byly také soutěžní přestávky v rámci týmových porad, které byly příjemným vytržením z pracovního nasazení. A po červeném koberci jsme přicházeli i odcházeli z práce jako hvězdy. Prý je to dokonce koberec z MFF v  Karlových Varech,“ pochvalovala si průběh oslav Eva Divišová, operátorka call centra.

Skupina ČEZ se připojila k celosvětové akci pořádané už poosmé asociací Contact Center World, která si klade také za cíl představit lidem tváře operátorů, jejichž hlasy zákazníkům po telefonu radí a pomáhají. Do této oslavy všech kontaktních center se letos svým osobitým způsobem zapojilo několik tisíc call center po celém světě.

Na pracovištích obsluhujících Zákaznickou linku a poruchovou linku ČEZ po 7 dní v týdnu a 24 hodin denně se během celého týdne otevřených dveří střídaly zvědavci z řad místních i okolních starostů. „Cílem bylo všem zájemcům ukázat, jak pracují naši operátoři. Že jsou to odborníci na slovo vzatí, kteří volajícím umí poradit a pomoci vyřešit jejich problém,“ vysvětlil Michal Kovařík, ředitel Péče o zákazníky Skupiny ČEZ.