„Mnoho klientů stále preferuje osobní kontakt, nebo je jejich požadavek natolik specifický, že je nutno celou záležitost vyřešit osobně, popřípadě ve spolupráci s ostatními techniky. Chceme trvale zlepšovat dostupnost a kvalitu služeb, které našim klientům poskytujeme,“ vysvětluje důvod otevření TKM Michaela Kociánová, pověřená řízením úseku Síťové služby.
„To, že jdeme správnou cestou, potvrzuje i návštěvnost našich tří TKM v Děčíně, Ostravě a Kladně. Každý měsíc zde najde technickou pomoc více než 2000 klientů,“ dodává M. Kociánová.
TKM bude otevřeno pět dní v týdnu, v pondělí a středu bude otevírací doba od 8 – 17, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 – 14 hodin. Obsluha TKM všem klientům nabízí profesionálně vyškolené zaměstnance, kteří pomohou s řešením požadavků týkajících se distribuční problematiky. TKM neřeší obchodní záležitosti. Tyto záležitosti musí klienti řešit se svým obchodníkem.
Jaké požadavky se na TKM budou řešit?
· žádosti o připojení, změnu příkonu
· přeložky distribučního zařízení
· nahlášení poruchy
· informace o odstávkách elektřiny
· vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
· zaizolování či odizolování vedení
· ořezy stromoví v blízkosti vodičů
· požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu
· dotazy na spínání HDO
· požadavky na odplombování či zaplombování odběrného místa a další
· dotazy technického charakteru a další
Otevření TKM v Plzni je dalším krokem ČEZ Distribuce ve zlepšování obsluhy svých klientů. Po spuštění bezplatné kontaktní linky 800 850 860 pro hlášení poruch a řešení distribučních požadavků, dále zřízení on-line portálu pro komunikaci s distributorem tzv. DIP (Distribuční informační portál), ČEZ Distribuce rozšiřuje síť technických konzultačních míst na svém zásobovacím území. V plánu je otevřít deset TKM, převážně v krajských městech. V blízké době se tak mohou na své TKM těšit také obyvatelé v Olomouci a Hradci Králové, následovat budou Pardubice, Kolín, Karlovy Vary a Liberec.
ČEZ Distribuce, a. s. ze Skupiny ČEZ provozuje na území České republiky vedení v délce 163 680 km s 3,6 mil. odběrných míst. Postupnou modernizací, plánovanou rekonstrukcí zařízení distribuční soustavy a proaktivním přístupem stabilně zvyšuje a zajišťuje kvalitní a spolehlivé dodávky elektřiny a plní rostoucí požadavky klientů. Cílenými investicemi do distribučního zařízení je umožňován další rozvoj české ekonomiky a vytvářen prostor investorům a tím i novým pracovním místům v regionech.
Michaela Jirovcová
mluvčí Skupiny ČEZ pro západní Čechy