15. 11. 2011

ČEZ má pro zákazníky ŠŤÁVU

Praha, 15.11.2011 - Stávající i potenciální zákazníky oslovuje od listopadu Skupina ČEZ prostřednictvím magazínu ŠŤÁVA. Nové lifestyl - produktové periodikum přináší tipy, rozhovory, recepty a také informace k nabídce Skupiny ČEZ. Souběžně byly spuštěny stejnojmenné stránky www.stava.cz.

Zákazníci Skupiny ČEZ v České republice se od listopadu dočkají nového lifestyle - produktového magazínu. Čtvrtletník svým názvem ŠŤÁVA evokuje pozitivní energii, kterou rozhodně nešetří ani v obsahu premiérového čísla. Na více než 50 stránkách naleznou maloodběratelé vedle sebe jak zajímavé tipy, rozhovory a recepty, tak i zprávy týkající se produktů Skupiny ČEZ. Souběžně byly spuštěny stejnojmenné stránky www.stava.cz.

Štáva - titulní stránka„Chceme našim zákazníkům přinášet nejen strohé informace o našich nabídkách, ale chceme je i poučit a pobavit. Proto jsme připravili novou formu zákaznického periodika, která jak věříme, všechny tyto ambice splňuje," uvedla k novince Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka společnosti ČEZ Prodej pro segment Retail.

První číslo ŠŤÁVY přináší rozhovor se Zdeňkem Svěrákem, podělí se o zkušenosti s řízením a provozem vozů poháněných elektřinou, poradí s nákupem energeticky úsporných spotřebičů nebo dá základní tipy, jak nenaletět podomním prodejcům elektřiny. Čtenáři mají samozřejmě příležitost informovat se prostřednictvím magazínu o nabídce elektřiny a plynu od ČEZ. Lákadlem je šance získat elektřinu na celý jeden rok zdarma - stačí vyhrát v soutěži "ŠŤÁVA na rok zdarma".

Producentem ŠŤÁVY je agentura Boomerang Publishing. Premiérové číslo bude od prosince k dispozici v tištěné podobě také na Zákaznických centrech ČEZ. Čtenáři ŠŤÁVY nemají do budoucna zůstat pouze pasivními konzumenty nového magazínu, ale na základě postřehů z prvních čísel se budou podílet i na podobě dalších vydání.