19. 5. 2015

ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru

Skupina ČEZ otevírá v libereckém OC FORUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.

ČEZ POINT rozšiřuje stávající síť kontaktních míst, kterou nyní tvoří Zákaznická centra a síť Smluvních partnerů. Prodejna bude mít otevřeno denně od 9 do 20 hodin, lidé si tak vyřídí potřebné záležitosti spojené s energiemi nebo mobilem v klidu po práci, třeba cestou z nákupu. „Chceme našim zákazníkům umožnit, aby si vše potřebné vyřídili na jednom místě a ušetřili tak čas i energii,“ vysvětluje Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

ČEZ POINT v Liberci přivítal první zákazníky.

Vyškolená obsluha v ČEZ POINT lidem poradí, jak si snížit účty za energie nebo mobil. Na prvních 200 zákazníků, kteří si sjednají výhodný plyn ČEZ S ODMĚNOU, navíc čeká bonus až 2 500 korun.

Moderní design ČEZ POINT odráží nejnovější trendy v obsluze zákazníků. Ve spolupráci s obchodním partnerem Smarty CZ nabídne zákazníkům mimo svých produktů a služeb mobilní telefony či mobilní příslušenství.

Původní Zákaznické centrum v liberecké Mrštíkově ulici zůstane i nadále zachováno.

Počet prodejen ČEZ PONT se postupně rozšíří. Po libereckém OC FORUM bude brzy následovat otevření pobočky v OC FUTURUM v Hradci Králové. Vznik kontaktních míst ČEZ POINT je jedním z mnoha opatření, která Skupina ČEZ zavádí v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. Velká část těchto opatření se týká právě zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je mobilní aplikace ČEZ ON-LINE, spuštění platební brány pro platbu služeb kartou na webu ČEZ nebo rychlý internet přes wi-fi na všech Zákaznických centrech zdarma.