4. 3. 2010

ČEZ pojištěním proti krizi pomohl více než 25 tisícům domácností

ČEZ loni v únoru přišel s iniciativou „ČEZ proti krizi“. Jedním z pilířů iniciativy bylo i pomoci s platbami elektřiny lidem, kteří přišli o práci. Díky dobrým hospodářským výsledkům i v době krize tak ČEZ mohl pomoci 25 227 domácnostem nezaměstnaných, za které v rámci pojištění zaplatil 3 měsíční platby za elektřinu. ČEZ pomohl 120,4 miliony korun lidem, kteří se ocitli vlivem krize v tíživé životní situaci.

ČEZ si jasně uvědomuje, že může prosperovat pouze v prosperující zemi. V době, kdy celá Česká republika čelí ekonomické krizi, nemůže největší domácí firma zůstat stát stranou. Záleží nám na našich zákaznících i fungující ekonomice, proto jsme přišli s iniciativou, která napomohla z části krizi zmírnit. Podpora byla určena pro všechny naše zákazníky z řad domácností, pro které jsme zdarma sjednali pojištění plateb za elektřinu v případě ztráty zaměstnání, které při pojistném plnění krylo jejich výdaje na elektřinu pro dobu 3 měsíců

„Rovněž jsme pomohli 3 393 drobným podnikatelům s odkladem platby záloh za elektřinu a urychlili řadu investic tak, abychom právě nyní pomohli udržet pracovní místa. ČEZ tak dokazuje, že patří mezi stabilní pilíře české ekonomiky i v těžké době ekonomické krize,“ uvedl Martin Roman, předseda představenstva a generální ředitel ČEZ.

Obdobně jsme letos pomohli 2 644 domácnostem, které byly postiženy letošními povodněmi, především na severní Moravě. Taktéž za ně jsme zaplatili 3 měsíční platby za elektřinu a pomohli jsme jim tak celkem částkou 7,6 milionu korun.

Základní podmínky pro přiznání pojištění

  • zákazník musel být zaevidován na úřadu práce po 01.03.2009
  • zákazník musel být zaměstnán po dobu minimálně 6-ti měsíců nepřetržitě před uplatněním nároku na plnění (prokázat ztrátu zaměstnání bylo nutné potvrzením od zaměstnavatele)
  • zákazník nesměl být v posledních 12-ti měsících oprávněně odpojen z důvodu neplacení elektřiny