Konkrétně ve východočeském regionu bude v pohotovosti 300 energetiků poruchové služby a v pohotovostním režimu se vystřídá 25 pracovníků dispečinku, kteří se budou starat o bezproblémovou dodávku elektrické energie.
Na celém distribučním území Skupiny ČEZ došlo k posílení poruchové služby, kdy v pohotovosti je maximální počet osádek. Také Call centrum Skupiny ČEZ zvýšilo počet svých operátorů. Zajištěna je nadstandardní komunikace řízení distribuční soustavy a Call centra Skupiny ČEZ. V případě vážné kalamitní situace je předpoklad zrušení plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy společnosti ČEZ Distribuce, a.s. Je také zajištěna krizová komunikace. Skupina ČEZ klade mimořádný důraz na kvalitu svých služeb a snaží se za každých okolností zabránit přerušení dodávek elektrické energie, které by znepříjemnily život lidem v postižených oblastech. Zákazníci Skupiny ČEZ mohou v případě přerušení dodávek elektrické energie využít následujících telefonických linek: Zákaznická linku Skupiny ČEZ 840 840 840 Poruchová linka Skupiny ČEZ 840 850 860 Šárka Beránkovámluvčí Skupiny ČEZ pro východní Čechy18. 1. 2007
Energetici ve východních Čechách se připravují na vichřici
Hradec Králové, 18. 1. 2007 – Vzhledem k aktuální předpovědi počasí a ohlášené vichřici, která má postihnout území České republiky dnes v odpoledních hodinách, přijímá Skupina ČEZ opatření, která by měla vést k minimalizaci omezení dodávek elektrické energie. Tato opatření platí od čtvrtka do soboty, v závislosti na povětrnostních podmínkách.