Krátce po odstranění nebývalého množství poruch, které způsobil v minulých dnech pustošivý orkán, čeká energetiky další zkouška v podobě možných sněhových kalamit. Na celém distribučním území Skupiny ČEZ došlo proto k posílení poruchové služby, kdy v pohotovosti je opět maximální počet osádek.
Také Call centrum Skupiny ČEZ zvýšilo počet svých operátorů. Zajištěna je nadstandardní komunikace řízení distribuční soustavy a Call centra Skupiny ČEZ. V případě vážné kalamitní situace je předpoklad zrušení plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy společnosti ČEZ Distribuce, a.s. Je také zajištěna krizová komunikace.Skupina ČEZ klade mimořádný důraz na kvalitu svých služeb a snaží se za každých okolností zabránit přerušení dodávek elektrické energie, které by znepříjemnily život lidem v postižených oblastech. Zákazníci Skupiny ČEZ mohou v případě přerušení dodávek elektrické energie využít následujících telefonických linek: Zákaznická linka Skupiny ČEZ 840 840 840, Poruchová linka Skupiny ČEZ 840 850 860.Alice Lutišanová, mluvčí Skupiny ČEZ pro region střední s severní Morava23. 1. 2007
Energetici ze Skupiny ČEZ jsou na Moravě připraveni na možné důsledky přívalu sněhu
V souvislosti s hlášením ČHMÚ, které předpokládá v těchto dnech výrazné sněžení s možnostmi kalamit, je Poruchová služba Skupiny ČEZ opět připravena čelit případnému zvýšenému počtu poruch. Vichřice, která nás postihla v minulých dnech za sebou nechala řadu uvolněných stromů a porušených větví, které se mohou pod tíhou sněhu v těchto dnech bortit a narušit tak opět naše vedení. Příval velkého množství sněhu může komplikovat rovněž dostupnost k místům poruch zejména ve vyšších oblastech a prodloužit tak čas potřebný k obnovení dodávky.