28. 5. 2012

Jarní ŠŤÁVA od ČEZ míří k zákazníkům

Nové vydání lifestyl – produktového magazínu ŠŤÁVA směřuje právě v těchto dnech k zákazníkům Skupiny ČEZ.

Čtvrtletník svým názvem evokuje pozitivní energii, kterou po listopadové premiéře nabízí v hojné míře i tentokrát. Čtenáře jistě potěší rozhovor s wimbledonskou vítězkou Petrou Kvitovou, zahrádkářské rady, recept na štiku na grilu nebo tip na cyklistické putování po malebné krajině kolem dukovanské elektrárny.

ŠŤÁVA 2Pro zájemce o energetiku ŠŤÁVA nabízí exkurzi do problematiky těžby plynu z břidlic nebo ochutnávku ze zákulisí fungování servisu ČEZ pro zákazníky.

„Ohlasy na premiérové číslo ŠŤÁVY nám potvrdily, že jsme trefili do černého. Přesně takový typ čtení naši zákazníci chtějí. Opět jsme se proto snažili čtenáře nejen informovat o našich nabídkách, ale dát jim i možnost poučit a pobavit se," říká Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka společnosti ČEZ Prodej pro segment Retail.

Nejčerstvější informace a dění kolem Skupiny ČEZ najdou zákazníci průběžně také na stránkách www.stava.cz. Aktuálně jsou zde například rozhovory se všemi deseti výherci soutěže ŠŤÁVA na rok zdarma.

Producentem ŠŤÁVY je agentura Boomerang Publishing. Celý koncept počítá s tím, že čtenáři ŠŤÁVY se do budoucna stále více zapojí do tvorby obsahu magazínu.

Obě dosavadní čísla magazínu ŠŤÁVA si můžete stáhnout ZDE