23. 4. 2013

Již 400 000 zákazníků šetří čas i peníze s ČEZ ON-LINE

Více než 400 000 zákazníků Skupiny ČEZ používá internetovou aplikaci ČEZ ON LINE. Jubilejní uživatel se zaregistroval v polovině letošního dubna. Aplikace šetří čas díky možnosti obsluhovat účet k elektřině a plynu jednoduše přes počítač.

Zákazníci využívají čím dál častěji elektronickou obsluhu bankovního účtu a není tomu jinak ani u elektřiny a plynu. ČEZ jako jeden z prvních na trhu nabídl internetovou aplikaci pro obsluhu spotřeby energií a neustále ji vylepšuje podle potřeb zákazníků. „ČEZ ON-LINE nabízí kromě správy zákaznického účtu i možnost oboustranné komunikace. Aplikace umožňuje oslovit s konkrétním sdělením přesně určený okruh zákazníku s určitou komoditou, spotřebou a dalších kritérií,“ říká k výhodám aplikace Tomáš Pešek, který má ČEZ ON-LINE na starosti. Aplikace je tak vhodným prostředkem pro cílenou komunikaci se zákazníky.

Funkčnost a jednoduchost oceňují především zákazníci. „Všechno si díky ČEZ ON-LINE zařídím jednoduše sama, kdy potřebuji a z pohodlí domova,“ poznamenala Eva Binarová z Opavy, která se stala 400 tisící uživatelkou aplikace ČEZ ON-LINE a získala od Skupiny ČEZ iPad.

Přes ČEZ ON-LINE lze měnit i produktovou řadu, objednat plyn nebo sjednat dodatečné služby,“ popisuje další výhody Tomáš Pešek. Zákazník tak veškeré své požadavky vyřídí kdykoliv, kdy právě potřebuje, a ještě může využívat výhodnější tarify.

Přihlásit se do aplikace  lze na www.cez.cz/cezonline. Zákazník v ní získá informace nejen o své spotřebě energií, fakturách a zálohách, ale může také měnit kontaktní údaje, způsob placení nebo výši záloh. Pomocí aplikace nahlásí samoodečet nebo zjistí časy spínání vysokého a nízkého tarifu.