„Jsme rádi, že zájem veřejnosti překonal naše očekávání. Z tváří lidí je vidět, že se pobavili, poučili a většina dokonce získala i hmotný prospěch v podobě vyhrané úsporné zářivky. V neposlední řadě děkuji všem, kteří v pedálech oranžového kola nechali spoustu energie pro dobrou věc,“ řekl ke kampani Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, a.s.
Dnes naposledy tedy zavítají občané Klatov do originální mobilní obchodní kanceláře, jenž nabízí kromě standardních služeb i energetické poradenství šité na míru, a multimediální expozici s interaktivními modely a plochami. Průměrně si občané každý den roadshow vysoutěžili či dostali 1000 kusů úsporných zářivek. Při instalaci všech namísto běžných žárovek ušetří tyto úsporné zářivky 80% nákladů na svícení, což při svícení 1 hodinu denně přinese úsporu 4,5 miliónu korun.
„V letošním roce jsme si ověřili, že zájem veřejnosti o problematiku úspor existuje a i v příštím roce budeme tedy v populárně informačních aktivitách pokračovat a budeme se moci zaměřit konkrétně na oblasti o které občané projevili největší zájem. Rozhodně budeme dále rozvíjet i koncept našich poradenských středisek“, uvedl Milan Mika, marketingový ředitel společnosti ČEZ Prodej.
Na zábavně-informační putovní akci „Posviťte si na úspory“ navazovaly v devíti městech i série třídenních odpoledních energetických seminářů pro veřejnost ve spolupráci se společnostmi Baumax a Philips. Pětkrát se k roadshow připojila i Nadace ČEZ se svým populárním projektem Oranžové kolo a rozdělila celkem půl miliónu korun vybraným neziskovým organizacím.