29. 11. 2007

Kampaň „Posviťte si na úspory“ končí, zájem o možnosti úspor se zvyšuje

Dnes odpoledne končí v západočeských Klatovech zábavně informační turné Skupiny ČEZ, jehož hlavním mottem je úspora energie. Během 40 dní ji ve 28 městech navštívilo 150 000 lidí a rozdalo se na 40 000 kusů nejmodernějších úsporných zářivek Philips.

„Jsme rádi, že zájem veřejnosti překonal naše očekávání. Z tváří lidí je vidět, že se pobavili, poučili a většina dokonce získala i hmotný prospěch v podobě vyhrané úsporné zářivky. V neposlední řadě děkuji všem, kteří v pedálech oranžového kola nechali spoustu energie pro dobrou věc,“ řekl ke kampani Alan Svoboda, ředitel divize obchod ČEZ, a.s.

Dnes naposledy tedy zavítají občané Klatov do originální mobilní obchodní kanceláře, jenž nabízí kromě standardních služeb i energetické poradenství šité na míru, a multimediální expozici s interaktivními modely a plochami. Průměrně si občané každý den roadshow vysoutěžili či dostali 1000 kusů úsporných zářivek. Při instalaci všech namísto běžných žárovek ušetří tyto úsporné zářivky 80% nákladů na svícení, což při svícení 1 hodinu denně přinese úsporu 4,5 miliónu korun.

„V letošním roce jsme si ověřili, že zájem veřejnosti o problematiku úspor existuje a i v příštím roce budeme tedy v populárně informačních aktivitách pokračovat a budeme se moci zaměřit konkrétně na oblasti o které občané projevili největší zájem. Rozhodně budeme dále rozvíjet i koncept našich poradenských středisek“, uvedl Milan Mika, marketingový ředitel společnosti ČEZ Prodej.

Na zábavně-informační putovní akci „Posviťte si na úspory“ navazovaly v devíti městech i série třídenních odpoledních energetických seminářů pro veřejnost ve spolupráci se společnostmi Baumax a Philips. Pětkrát se k roadshow připojila i Nadace ČEZ se svým populárním projektem Oranžové kolo a rozdělila celkem půl miliónu korun vybraným neziskovým organizacím.