24. 4. 2013

Magazíny ČEZ bodovaly na Zlatém středníku

Praha, 24. dubna 2013 – Zaměstnanecký magazín ČEZ NEWS a zákaznicky orientovaný časopis ŠŤÁVA se prosadily v rámci 11. ročníku soutěže firemních periodik Zlatý středník.

Zlatý středníkNa slavnostním vyhlášení 11. ročníku soutěže Zlatý středník, které se konalo v pražském Obecním domě, vystoupili na pódium také zástupci periodik vydávaných společností ČEZ.

V klání pořádaném každoročně PR Klubem získal stříbrnou příčku v kategorii Nejlepší interní časopisy měsíčník ČEZ NEWS. „Je to pro nás důkazem, že noviny pro dvacet tisíc zaměstnanců Skupiny ČEZ v České republice děláme dobře,“ říká šéfredaktorka ČEZ NEWS Marika Klíčová, která cenu přebrala.

Časopis ŠŤÁVA, který ČEZ od podzimu 2011 vydává pro zákazníky z řad maloodběratelů, obdržel již podruhé za sebou Zvláštní ocenění za hodnocení efektivity. Tato cena poroty odráží především pozitivní zpětnou vazbu čtenářů časopisu. Za ŠŤÁVU se na podiu objevily ředitelka produktového a segmentového marketingu Veronika Svobodová a specialistka podpory prodeje Retail Kateřina Hučková.

Více informací a kompletní archiv magazínu ČEZ NEWS najdete na http://www.cez.cz/cs/pro-media/casopis-cez-news/

Internetová podoba časopisu ŠŤÁVA je k dispozici na http://www.stava.cz/