V konkurenci přihlášených 1200 účastníků získali nakonec naši zástupci bronzovou medaili. Do světového finále postoupili z regionální skupiny EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika), ve které uspěli v kategoriích Nejlepší kontaktní centrum, Nejlepší lídr a Nejlepší trenér kontaktního centra.„Medailová pozice je pro nás velkým zadostiučiněním, ale zároveň i obrovským závazkem do budoucna. Že to nebyla náhoda, svědčí i další ceny získané v letošním roce, jak v individuálních, tak i skupinových kategoriích,“ uvedl generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr a dodává: „Před námi se umístila australská Commonwealth Bank a americká společnost Cross Country Automotive Service.“„Ocenění je důkazem, že se nám podařilo naplnit cíl, který jsme si stanovili: být firmou s nejlepší úrovní zákaznických služeb. Uspěli jsme v konkurenci společností, které jsou striktně orientovány na zákazníky, a to dokonce v celosvětovém měřítku. Víme, že naši zákazníci hledí nejen na cenu, ale i kvalitu služeb při výběru svého dodavatele energií,“ řekl ředitel divize obchod ČEZ, a. s., Alan Svoboda.Poprvé „zabodovala“ kontaktní centra Skupiny ČEZ v loňském roce, kdy suverénně zvítězila v evropské soutěži a získala Evropskou cenu kontaktních center (European Contact Center Award 2009) v kategorii „Vícekanálová kontaktní centra“ (Best Multi Channel Contact Center). Před čtrnácti dny přidala Zlatou hvězdu v Mezinárodní soutěži za kvalitu z Paříže.2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry je jedna z největších světových soutěží pro kontaktní centra, která umožňuje porovnání kvalit jednotlivých kontaktních center na regionální úrovni, ale i celosvětově. Pořádaná jí agentura Contact Center World.com, světová jedničkou na globálním trhu podpory organizací působících v průmyslu kontaktních center.Obchodní kanály Skupiny ČEZSvým zákazníkům nabízíme řadou možností, jak s námi komunikovat. Disponujeme širokou sítí kamenných poboček pro osobní kontakt, zavolat lze 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Neprodleně vyřizujeme podněty došlé e-mailem či poštou. Pro rychlou komunikaci prostřednictvím počítače je k dispozici zdarma speciální aplikace s názvem Virtuální obchodní kancelář. Zákazníci s významným odběrem mají k dispozici svého obchodního zástupce.Podněty ze všech kanálů jsou centrálně evidované a vyřizované ve velmi přísných lhůtách, na které dohlíží neúprosný počítačový systém. Pro zvýšení kvality obsluhy je důležitý také propracovaný systém tréninků, školení a zpětné vazby.
Michaela Jirovcová, mluvčí skupiny ČEZ pro západní Čechy