Vylepšená prodejní sekce nabízí kompletně přepracovaný katalog produktových řad plynu a elektřiny ČEZ Prodej. Nové kalkulačky cenových nabídek umožňují jednoduše nalézt nejvýhodnější produktovou řadu pro zvolenou spotřebu elektřiny nebo plynu a zároveň ukázat výhodnost naší nabídky oproti konkurenci. Chat s operátorem také doplňuje široké spektrum kontaktních možností Skupiny ČEZ pro zákazníky.
Inovovaná sekce informací pro média, investory, o výrobě elektřiny nebo o vzdělávání vytváří bohatý informační zdroj pro novináře, finančníky, pedagogy a studenty i širokou veřejnost.
To jsou jen některá z vylepšení, která přináší čerstvě spuštěná nová podoba korporátního webu společnosti ČEZ, vítěze loňského ročníku prestižní soutěže WebTop100 v kategorii Průmysl a energie.
Usínat na vavřínech se nevyplácí! Posádka on-line týmu Skupiny ČEZ si je toho dobře vědoma a necelý rok po vítězství stránek v prestižní soutěži WebTop100 v kategorii Průmysl a energie hlásí redesign své vlajkové lodi – webu www.cez.cz.
Každý detail prošel diskuzí. „Na nové podobě našich stránek jsme pracovali 5 měsíců. Podařilo se nám vytěžit dostupná data o chování zákazníků na našem webu i know-how našich kolegů a agentur. Výsledkem je jednoduše a srozumitelně prezentovaná nabídka plynu a elektřiny a její symbióza s informačním servisem o širokých aktivitách Skupiny ČEZ,“ říká Pavel Foršt, vedoucí skupiny webové a intranetové prezentace Skupiny ČEZ.
Nová prodejní sekce nabídne srozumitelné a přehledné vysvětlení naší nabídky elektřiny a plynu včetně možnosti on-line sjednání. „Naši zákazníci určitě ocení hlavně nové kalkulátory cenových nabídek, které porovnávají všechny naše produktové řady mezi sebou a umožňují názorné srovnání s produkty konkurence a on-line sjednání smlouvy,“ vyzdvihuje hlavní benefity Tomáš Pešek, manažer on-line prodeje společnosti ČEZ Prodej. Pro obsluhu zákazníků je také na webu nasazen chat s operátorem.
Za poslední rok přilákaly stránky www.cez.cz více než 2,4 milionu unikátních uživatelů, více než polovina jich byla nových. Podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru přes 3 minuty a třetina se jich pravidelně vrací. Celková návštěvnost všech samostatných webových stránek Skupiny ČEZ, kterých je v devíti jazycích již více než 40, loni poprvé překonala sedmimilionovou hranici.
Rok | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet návštěv | 1208604 | 1743540 | 5532047 | 9217877 | 11884494 | 11650435 | 11954093 |
Počet unikátních návštěv | 1050909 | 1411688 | 3257340 | 5076767 | 6108585 | 6976566 | 7262555 |
Celkový počet webů | 1 | 4 | 11 | 17 | 21 | 25 | 41 |
Moderní podoba internetových stránek společnosti ČEZ je postavena na publikačním systému Edee společnosti FG Forrest.
Rodina jednotně designovaných webů pro Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a další současně představujejedinečný původní koncept vícejazyčného webového portálu implementovaného z ČR do celého regionu střední a jihovýchodní Evropy.
Osvědčenou aplikací posledního roku je mobilní verze, která umožní aktivní komunikaci zákazníků se službami ČEZ prostřednictvím mobilních telefonů. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje tiskový servis a informace z elektráren. Obsahově i návštěvnicky stále roste sekce Vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.
Webové stránky společnosti ČEZ se v roce 2012 staly vítězem prestižní soutěže WebTop100 v oboru kategorii Průmysl a energie, když výrazně předčily především všechny své konkurenty z oblasti energetiky. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ vítězí v energetické kategorii opakovaně. V roce 2009 byly zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala obhájit triumf v celkovém žebříčku všech firemních webů v ČR. (Loni poprvé nebyl vyhlašován celkový vítěz soutěže, ale pět nejlepších webů v jednotlivých oborech průmyslu a ekonomiky)