18. 2. 2015

Mobil, elektřinu i plyn mohou zákazníci ČEZ obsluhovat prostřednictvím jedné mobilní aplikace

Zákazníci MOBILU OD ČEZ si mohou jednoduše měnit balíčky služeb kdykoliv a kdekoliv prostřednictvím svého chytrého telefonu. Mobilní aplikace ČEZ ON-LINE teď navíc zákazníkům ČEZ umožňuje kromě mobilních služeb obsluhovat také elektřinu a plyn, například změnit produktovou řadu nebo si sjednat doplňkové pojištění proti neočekávaným událostem. Mobilní aplikace je k dispozici zdarma pro operační systémy Google Android a iOS společnosti Apple. Do dnešního dne si ji stáhlo více než 19 000 uživatelů.

„Naši zákazníci si díky mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE velmi rychle oblíbili samostatné rozhodování o nastavení volání, SMS a internetu tak, jak právě v danou chvíli potřebují. Díky tomu neplatí ani korunu navíc za něco, co zrovna nevyužívají. Teď jim jako první chceme dát stejnou volnost také v případě elektřiny a plynu,“ uvedl David Hajmán, ředitel ČEZ Prodej. Zákazníci si přes aplikaci mohou nejen změnit produktovou řadu u obou komodit, mohou také provést samoodečet.

Novinkou je také možnost pojistit se proti poruše a havárii v domácnosti (ČEZ ASISTENT) a aktivovat si další doplňkové služby. Zákazníci budou nově přes mobilní aplikaci dostávat důležitá upozornění a novinky o všech produktech Skupiny ČEZ.

Zákazníci si oblíbili používat široké spektrum nástrojů ve webové aplikaci ČEZ ON-LINE, což bylo vzhledem k rostoucímu zájmu o správu účtů přes mobilní telefony důvodem k dalšímu rozšiřování schopností mobilní aplikace.  Přístup do webové a mobilní aplikace ČEZ ON-LINE si již zřídilo více než půl milionu našich zákazníků a každý měsíc přibývá několik tisíc nových uživatelů. Měsíčně pak využívá služeb ČEZ ON-LINE sto tisíc uživatelů.