Od prvního února energetická společnost ČEZ posílila i svůj komunikační tým. Na místo tiskové mluvčí specializující se především na zahraniční akvizice nastoupila Eva Nováková. "Strategickým cílem energetické Skupiny ČEZ je stát se lídrem na trhu s elektřinou ve střední a jihovýchodní Evropě. V oblastí Balkánu jsme již první kroky učinili, když ČEZ již koupil 3 distribuční firmy v Bulharsku a byl vybrán na koupi distribuční firmy Oltenia v Rumunsku. Ve střední Evropě je pro nás, kromě domácího trhu, klíčový právě polský trh. Proto začínáme budovat tým i pro tento region," řekl k tomu Ladislav Kříž, mluvčí ČEZ.
Kamil ČermákKamil Čermák přichází do ČEZ z Českých aerolinií, kde působil jako výkonným ředitelem pro obchod a marketing. Předtím působil v oblasti telekomunikací; od roku 2001 pracoval v Českém Telecomu na pozici výkonného ředitele pro korporátní klientelu. Kamil Čermák studoval VŠE v Praze. V roce 2000 se zapojil do postgraduálního studia Master of Business Communication na Erasmus University v Rotterdamu. V průběhu své profesní kariéry působil v oblasti médií, státní správě a telekomunikacích. Začínal jako reportér a moderátor v České televizi, poté pracoval jako mluvčí a poradce ministra průmyslu a obchodu ČR Vladimíra Dlouhého. V roce 1996 nastoupil ve společnosti SPT Telecom na pozici ředitele vnějších vztahů. O tři roky později se stal ředitelem pro prodej a marketing a od roku 2000 pracoval jako výkonný ředitel divize pro korporátní klientelu společnosti Český Telecom.Eva NovákováEva Nováková dříve působila například v agentuře EMC nebo jako mluvčí Ministerstva financí. Vystudovala Fakultu financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze, domluví se anglicky, francouzsky a částečně i německy. Volný čas tráví především sportem.Ladislav Kříž, mluvčí ČEZ, a. s.3. 2. 2005
Nové posily týmu ČEZ
Ředitelem ČEZ Polsko se od 1. 2. 2005 stal Kamil Čermák. Polsko připravuje v tomto roce zahájení rozsáhlé privatizace energetických firem, distribučních společností i elektráren. Energetická společnost ČEZ má eminentní zájem získat podíl na polském trhu s elektřinou, který je zhruba pětkrát větší než trh v ČR.