17. 5. 2013

Nový Zákaznický program ŠŤÁVA Skupiny ČEZ: Výhody i ve Středočeském kraji

Skupina ČEZ spustila nový Zákaznický program ŠŤÁVA plný slev a výhod také u vybraných partnerů ve Středočeském kraji. Program zaměřený na volnočasové aktivity zahrnuje slevy z oblasti sportu, kultury, zábavy i cestování. Zákazníci si mohou ve Středních Čechách, ale i v dalších regionech, vybrat výhodné vstupenky na hrady a zámky, levnější vstupné do vybraných sportovních a relaxačních center nebo navštívit se slevou místní muzea či pivovary.

Zákaznický program ŠŤÁVA je určen zákazníkům Skupiny ČEZ z řad domácností a jejich rodinám. Zapojeno je přes 300 partnerů z celé České republiky nabízejících zážitky z oblasti sportu, kultury, zábavy a cestování. V každém regionu jich je minimálně 20, ve Středních Čechách je v současné chvíli zapojeno 25 partnerů.

Zapojení partneři ze Středočeského kraje
Botanicus
Městský plavecký areál Tipsport laguna Beroun
Automuzeum Praga
Zoopark Zelčín
Zámek Nelahozeves
Zámek Stránov
Krytý bazén a letní koupaliště Mělník
Skanzen Solvayovy lomy
Ranch Srbsko
Pivovar Berounský medvěd
Zámek Dobříš
TEPfaktor
Stáj u Beránků
Horolezecká škola Český ráj
Hostinec Selský dvůr
Památník Karla Čapka
Jezdecká stáj Opatrný Hořovice
Ekocentrum Farmy Čapí hnízdo
Muzeum sportovních vozů Lány
Zámek Mníšek pod Brdy
Hrad Točník
Bellevue hotel Karlov
Rybářský revír Dobrá voda
Pivovar Velké Popovice
Svět Zdraví

Zákazníkům chceme nabídnout výhody pro trávení volného času a aktivity, které si lidé rádi užívají, ovšem s námi za cenově atraktivních podmínek. Zákaznický program ŠŤÁVA je využitelný celoročně, ale právě v době blížících se prázdnin může být vítaným pomocníkem pro plánování výletů nejen ve Středočeském kraji, ale i do ostatních koutů republiky,“ říká Alan Svoboda, ředitel divize obchod Skupiny ČEZ. Nabídka partnerů není konečná, budou přibývat noví. Velká obměna proběhne vždy před zimou a jarem tak, aby odpovídala následující sezóně.

Zákaznický program ŠŤÁVA spouští Skupina ČEZ pro přibližně tři miliony zákazníků odebírajících elektřinu či plyn. Výdaje na volnočasové aktivity jsou jedny z prvních, které lidé při zhoršování finanční situace krátí. Díky Zákaznickému programu ŠŤÁVA a levnějším vstupům ale nemusí své zájmy omezovat. „Spolupráce je oboustranně prospěšná. Partneři poskytují slevy na vstup výměnou za velké množství potenciálních návštěvníků, které ČEZ jako své zákazníky nabídkou osloví,“ dodává Alan Svoboda.

O Zákaznickém programu ŠŤÁVA

Zákaznický program ŠŤÁVA je určen pro všechny zákazníky z řad domácností, kteří odebírají od Skupiny ČEZ elektřinu nebo plyn. To je jediná podmínka pro přihlášení do programu a čerpání všech výhod, které nabízí. Nezáleží tedy na výši spotřeby nebo na produktové řadě, kterou zákazník používá. Program mohou v plné šíři využít dlouholetí zákazníci i ti, kteří podepsali smlouvu právě dnes.

Informace o nabídkách a slevové kupóny zákazník nalezne na internetové stránce www.stava.cz nebo v časopise ŠŤÁVA, jehož aktuální číslo dostanou v průběhu června 2013 všichni zákazníci do svých schránek. Časopis je také k dispozici zdarma v Zákaznických centrech Skupiny ČEZ. Partneři o svém zapojení do ŠŤÁVY informují viditelným označením u vstupu.

Pro čerpání nabídky je nutné zaregistrovat se prostřednictvím jednoduchého formuláře, k jehož vyplnění je potřeba zadat pouze běžné osobní údaje, zákaznické číslo a číslo odběrného místa z faktury. Potom už si lze kupón vytisknout z výše uvedené internetové stránky nebo vystřihnout z časopisu, ale stačí i jeho zobrazení na displeji mobilního telefonu. Svoje zkušenosti, fotografie nebo tipy z výletů a jiných rodinných akcí si zákazníci mohou vyměňovat na facebookové stránce ŠŤÁVY.

Více informací na www.stava.cz.