14. 11. 2006

Obchodní portál společnosti ČEZ Logistika ze Skupiny ČEZ čekají inovační změny

K dnešnímu dni je na obchodním portále společnosti ČEZ Logistika ze Skupiny ČEZ registrováno cca 200 uživatelů z řad zákazníků a projektantů. Internetový obchodní portál umožňuje snadný přístup k informacím o produktech a poskytuje komunikační nástroj pro objednání produktů , včetně služby technického poradenství.

V měsíci září spustila společnost ČEZ Logistika ze Skupiny ČEZ, v rámci projektu Zvyšování výkonnosti služeb zákazníkům,  nový internetový obchodní portál. Samotnému spuštění předcházelo osmiměsíční období intenzivních  příprav.  „Již v prvním týdnu provozu obchodního portálu bylo provedeno více než 100 registrací. Ohlas zákazníků je pozitivní, intenzivně pracujeme na dalších funkcích, dalším naplňování katalogu a jeho aktualizaci. Těmto cílům jsme přizpůsobili rovněž aktivní procesy Společnosti,  uvedl Jiří Jílek, generální ředitel společnosti ČEZ Logistika ze Skupiny ČEZ.

Daniel Morys, vedoucí odboru Prodej ČEZ Logistika, k tématu dodává:  „Snažíme se, aby orientace na portále byla pro návštěvníky co nejsrozumitelnější a časově nezatěžující. Z uvedeného důvodu  připravujeme k 1.12. 2006  propojení online katalogu s tzv. offline nákupním košíkem, který bude přímo v textech položky  obsahovat odkazy na jednotlivé produkty přímo na portále. Počátkem roku 2007 by měl být obdobně propojen s online katalogem program ROZPRO, který je určen pro rozpočtování staveb pro obnovu a výstavbu distribučních sítí.“ 

Tým, který má na starosti správu a rozvoj obchodního portálu, si dal rovněž  za cíl, že do konce roku bude online katalog obsahovat cca 60% položek z celkové počtu 10 800, přes které se realizuje 98% obratu společnosti. V praxi to bude znamenat, že od 1.1. 2007 bude obsažena  v  online katalogu k naprosté většině klíčových produktů podrobná specifikace.  

Stěžejní službou je Online katalog produktů, který obsahuje fotografie, technická data a další podrobnou technickou dokumentaci,  jež umožňuje zákazníkům porozumět technologickým návaznostem  při použití jednotlivého elektromontážního materiálu. Na online katalog navazuje Webshop ČEZ Logistika, kde si mohou zákazníci jako registrovaní uživatelé objednávat konkrétní zboží a následně sledovat  historii svých objednávek. Nedílnou součástí  obchodního portálu je Online poradenství, jelikož je velmi důležité,  aby na druhé straně  počítače  byl odborník, který je připraven zákazníkům poradit. Portál nabízí rovněž službu Sdílení zkušeností. Uživatelé portálu   se tak  mohou vyjadřovat k jednotlivým produktům a sdělovat své poznatky a zkušenosti s konkrétním elektromontážním materiálem.   

„Připravujeme realizaci průzkumu spokojenosti zákazníků ČEZ Logistiky  ze Skupiny ČEZ, jehož součástí bude rovněž hodnocení spokojenosti našich zákazníků s využíváním a strukturou obchodního portálu.  Cílem průzkumu bude získat kvalitní zpětnou vazbu, která nám umožní efektivně zkvalitnit poskytované služby,“  dodal Jiří Jílek.

Společnost ČEZ Logistika, s.r.o.,  ze Skupiny ČEZ zahájila svoji činnosti dne 1.7.2005.  Hlavním předmětem činnosti  společnosti je poskytování služeb v oblasti nákupu a prodeje elektromontážního materiálu   pro výstavbu, obnovu a údržbu distribučních sítí.  

Alice Lutišanová, mluvčí Skupiny ČEZ pro region severní a střední Morava