S podáním na Ombudsmana ČEZ se nyní může obrátit zákazník, který nebyl spokojen s vyřízením své stížnosti či reklamace dříve podané u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Nespokojení zákazníci se mohou ozývat formou podání či námětů – v obou případech buď písemně nebo pomocí elektronických formulářů. Ty spolu s dalšími informacemi klienti najdou na stránkách www.cez.cz/ombudsman. V případě, že to bude charakter a složitost podání vyžadovat, bude zákazník Ombudsmanem pozván k osobnímu projednání případu.
Ombudsmanem Skupiny ČEZ se stává Josef Sedlák, historicky první ředitel společnosti ČEZ Obnovitelné zdroje a bývalý ředitel dukovanské elektrárny.
„Nemohu slíbit, že podání a náměty budou vždy vyřízeny zcela podle představ zákazníků. Zaručuji ale, že budou nestranně a důsledně prošetřeny, a že ke každému zaujmu jednoznačné stanovisko,“ přidává své krédo Josef Sedlák.
Více konkrétních informací najdete např. v článku Josefa Sedláka na blogu Skupiny ČEZ
Video k zahájení činnosti Útvaru Ombudsmana ČEZ najdete ZDE
Josef Sedlák vystudoval VŠE v Praze. Před nástupem do ČEZ (od roku 1987) působil v Královopolské strojírně Brno. V letech 1993 až 2002 byl ředitelem Jaderné elektrárny Dukovany, od roku 2000 do roku 2004 členem představenstva ČEZ. Od roku 2006 do letošního jara byl jednatelem a generálním ředitelem společnosti ČEZ Obnovitelné zdroje. Josef Sedlák je ženatý, má 2 syny. Jeho největšími koníčky jsou tenis, nohejbal a sportovní rybaření.