Obchodní centrum Duhové energie v Praze je jedním z devíti obchodních center, která energetická Skupina ČEZ pro své zákazníky otevírá ve větších městech po celé republice. V Obchodním centru Duhové energie v Praze na Vinohradské ulici bude zákazníkům k dispozici 9 operátorů a 2 techničtí pracovníci. „Naším prvořadým cílem je spokojený zákazník“, říká ředitel obchodu ČEZ Alan Svoboda. „Například čekání v obchodní kanceláři na vyřízení požadavku nesmí překročit 30 minut“, dodává ředitel Středočeské energetické Jan Veškrna. Pracovníci centra se zákazníkem podle přání uzavřou, změní či ukončí kupní smlouvu o dodávce elektřiny, projednají montáž elektroměru, vyřeší záležitosti související s předplatními elektroměry, fakturací nebo reklamacemi, pomohou sestavit splátkový kalendář apod. Všem návštěvníkům jsou k dispozici informace o sazbách, cenách elektřiny i jak lze za elektřinu platit. Zájemcům o poradenství v oblasti úspor a efektivního užívání energie, způsobů vytápění, volby odběrové sazby apod. budou v Obchodním centru Duhové energie v Praze trvale k dispozici odborní energetičtí poradci.
Otevírací doba Centra Duhové energie v Praze na Vinohradské ulice je ve všední dny v době od 8.00 – 17.00 hodin, v pátek do 15.00 hodin. „Centrum Duhové energie v Praze je jen jedním z mnoha připravovaných zlepšení systému péče o zákazníky energetické Skupiny ČEZ.
Lepší služby pro zákazníky znamenají lepší pozici na trhu. Jejich kvalita je nesmírně důležitá proto, aby společnost obstála ve stále silnější konkurenci. V rámci péče o zákazníky chce Skupina ČEZ vyjít vstříc všem zákazníkům a jejich potřebám. Předpokládáme, že řadu požadavků chtějí naši zákazníci řešit přímo z pohodlí svých domovů po telefonu nebo prostřednictvím internetu. Rozšiřujeme telefonické služby, které budou k dispozici 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu. Zákazníkům, kteří naopak dávají přednost osobnímu kontaktu vycházíme vstříc zřízením dostatečně husté sítě vlastních obchodních kanceláří a otevřením dalších kanceláří u smluvních partnerů,“ říká ředitel obchodu ČEZ Alan Svoboda.
Již dnes fungují v rámci jednotlivých členů Skupiny ČEZ telefonické a internetové služby. Například STE provozuje Zákaznické centrum, které poskytuje telefonický a elektronický servis v oblasti smluv, obchodních i technických požadavků, informuje o cenách, sazbách i energetické legislativě.
Pracovníci Zákaznického centra rovněž přijímají veškeré stížnosti a reklamace, které souvisejí s dodávkou elektřiny. Vítaná je jistě i možnost, ověřit si zde identifikaci zaměstnance společnosti. Začátkem 2. pololetí došlo ke zprovoznění internetových služeb na www.ste.cz, kde je možno mimo stažení formulářů i zadat požadavky na změny záloh, platebního styku, nahlášení samoodečtu, změnu fakturační adresy, zavedení SIPO, změnu bankovního spojení, změnu výše inkasního limitu a uplatňovat reklamaci faktury.Skupina ČEZ je největším výrobcem elektřiny v ČR s 73% podílem na výrobě a také největším dodavatelem elektřiny.
Obsluhuje celkem 3,4 mil. zákazníků v pěti regionech ČR – západní, severní, východní a střední Čechy a severní Morava. Podíl na trhu dodané elektřiny konečným zákazníkům v ČR činí 58 %.
Obchodní centra Duhové energie: - počet kanceláří 9
Plzeň, Karlovy Vary, Ústí n.L.,Liberec, Pardubice, Hradec Králové, Praha, Olomouc, Ostrava.
V obchodních centrech budou nabízeny specializované poradenské služby.
Obchodní kanceláře Duhové energie: - počet kanceláří 24
Cheb, Klatovy, Chomutov, Louny, Teplice, Děčín, Česká Lípa, Benešov, Kladno, Kolín, Mladá Boleslav, Příbram, Česká Třebová, Havlíčkův Brod, Jičín, Trutnov, Bruntál, Frýdek Místek, Karviná, Nový Jičín, Opava, Šumperk, Třinec, Valašské Meziřící.
Obchodní kanceláře u smluvních partnerů – počet 58
Ladislav Kříž, mluvčí ČEZ, a. s.Alena Holubcová, mluvčí Středočeské energetické, člena Skupiny ČEZ