18. 10. 2001

Oznámení o zahájení výběrového řízení

na výběr obchodních partnerů - zájemců o dodávku elektřiny z nabídky ČEZ, a. s. na rok 2002

Oznámení o zahájení výběrového řízení

ČEZ, a. s. vyhlašuje


VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

na výběr obchodních partnerů - zájemců o dodávku elektřiny z nabídky ČEZ, a. s. na rok 2002


Vyhlašovatel výběrového řízení

ČEZ, a. s., Praha 1, Jungmannova 29/35, PSČ 111 48, IČ 45274649, zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581.

Organizátor výběrového řízení

FIN-servis, a.s., Kladno, Saskova 1962, PSČ 272 01, IČ 26439573, zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 7139, adresa obchodní kanceláře: FIN-servis, a.s., Kladno, nám. Sítná 3105, PSČ 272 01, II. patro, č. dveří 207 – sekretariát, tel.: 0312/661129, 0723/384945, fax: 0312/687711, www.finservisgroup.cz, e-mail: fin-servis.sro@volny.cz.

Datum vyhlášení výběrového řízení

15.10.2001

Předmět výběrového řízení

Předmětem výběrového řízení je výběr obchodních partnerů - zájemců o dodávku elektřiny z nabídky tzv. duhové elektřiny ČEZ, a. s. na rok 2002.
Předmětem nabídky ČEZ, a. s. je:

  • dodávka elektřiny s konstantním hodinovým elektrickým výkonem po dobu 24 hodin denně ve všech pracovních dnech roku 2002 (dodávka zelené elektřiny),
  • dodávka elektřiny v jednotlivých kalendářních měsících roku 2002 s konstantním hodinovým elektrickým výkonem po dobu 24 hodin denně ve všech kalendářních dnech daného měsíce (dodávka červené elektřiny),
  • dodávka elektřiny v jednotlivých kalendářních měsících roku 2002 s konstantním hodinovým elektrickým výkonem po dobu 24 hodin denně ve všech pracovních dnech daného měsíce (dodávka modré elektřiny).
Dodávka bude realizována do elektrizační soustavy České republiky a nebude obsahovat zajištění dopravy elektřiny prostřednictvím přenosové a distribuční soustavy k místu odběru, ani zajištění systémových služeb.

Podávání cenových návrhů

Účastník výběrového řízení může podat cenové návrhy na dodávku v  jakémkoliv časovém období, které je předmětem nabídky vyhlašovatele, tedy u červené a modré elektřiny na dodávku v jakémkoliv měsíci roku 2002.

Charakteristika účastníka výběrového řízení

Účastníkem výběrového řízení se mohou stát pouze:

  1. oprávnění zákazníci ve smyslu § 21 odst. 2), písm. a) zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, nebo
  2. provozovatelé distribučních soustav dle § 25 zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, jejichž zařízení jsou připojena k přenosové soustavě, nebo
  3. držitelé licence na obchod s elektřinou dle § 2 odst. 2) bod 11 s přihlédnutím k § 4 odst. 2) zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon.
Průběh a podmínky výběrového řízení

Výběrové řízení je vyhlášeno jako jednorázové, dvouetapové a bude provedeno obálkovou metodou. Průběh výběrového řízení se řídí podmínkami výběrového řízení. Podmínky výběrového řízení obdrží zájemce po zaplacení manipulačního poplatku ve výši 4.000,- Kč pouze při osobní návštěvě v obchodní kanceláři organizátora v době od 9.00 do 15.00 hodin každý pracovní den počínaje 18.10.2001.

Datum a místo konání první etapy výběrového řízení

Zájemce se může účastnit první etapy výběrového řízení – registrace v termínu od 18.10.2001 do 26.10.2001 v době od 9.00 do 15.00 hodin každý pracovní den v místě jejího konání, kterým je obchodní kancelář organizátora.

Podmínky pro registraci účastníka výběrového řízení

Zájemce se stává účastníkem výběrového řízení okamžikem jeho registrace organizátorem. Při registraci zájemce musí organizátorovi předat tyto doklady:

  • originál výpisu z obchodního rejstříku, ne starší než 3 měsíce (popř. jeho úředně ověřenou kopii), pokud je zájemcem o účast ve výběrovém řízení právnická osoba
  • originál (popř. úředně ověřenou kopii) živnostenského listu nebo koncesní listiny nebo příslušné licence dle zák. č. 458/2000 Sb., energetický zákon, pokud je zájemcem o účast ve výběrovém řízení fyzická osoba, která se nezapisuje do obchodního rejstříku
  • originál výpisu z obchodního rejstříku, ne starší než 3 měsíce (popř. jeho úředně ověřenou kopii), pokud je zájemcem o účast ve výběrovém řízení fyzická osoba, která se zapisuje do obchodního rejstříku
  • Čestné prohlášení, že splňuje požadovanou charakteristiku účastníka výběrového řízení, opatřené úředně ověřeným podpisem statutárního nebo zplnomocněného zástupce zájemce
  • úředně ověřenou kopii licence na obchod s elektřinou, a to ten zájemce, který splňuje požadovanou charakteristiku účastníka výběrového řízení dle bodu 5 c ) tohoto oznámení
  • Prohlášení o podmínkách složení kauce s uvedením příslušných údajů zájemce, opatřené úředně ověřeným podpisem statutárního nebo zplnomocněného zástupce zájemce
Výše uvedené doklady může organizátorovi předat a potvrzení o registraci od organizátora obdržet pouze statutární nebo zplnomocněný zástupce zájemce, který se zároveň organizátorovi prokáže platným občanským průkazem nebo pasem. Zplnomocněný zástupce zájemce předloží plnou moc s úředně ověřenými podpisy.

Datum a místo konání druhé etapy výběrového řízení

Druhé etapy výběrového řízení – předkládání cenových návrhů se může účastnit pouze zájemce, který se stal účastníkem výběrového řízení, tedy který byl řádně zaregistrován v první etapě výběrového řízení. Druhá etapa výběrového řízení – předkládání cenových návrhů se koná dne 5.11.2001 v době od 9.00 do 12.00 hodin v prostorách budovy KOKOS, nám. Sítná 3105, Kladno.

Kauce

Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je složení kauce, jejíž výše a způsob složení jsou uvedeny v závazných podmínkách výběrového řízení.

Ostatní

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené návrhy, změnit podmínky výběrového řízení, případně výběrové řízení v jeho průběhu zrušit.

Veškeré informace o výběrovém řízení jsou uvedeny v závazných podmínkách výběrového řízení. Vybrané informace včetně textů dokladů požadovaných pro účast v první etapě výběrového řízení – registraci, jsou uvedeny na internetové adrese www.finservisgroup.cz.