30. 6. 2009

Ředitelkou komunikace ČEZ se stala Bohdana Horáčková

Energetická Skupina ČEZ od června změnila a posílila oblast firemní komunikace. Ředitelkou nového útvaru komunikace se stala Bohdana Horáčková. Nový útvar zastřeší všechny oblasti vnější komunikace Skupiny ČEZ: oblast public relations, mediální i oblast marketingu.

B. Horáčková„ČEZ je velmi úspěšná firma. Z pohledu Evropy se z regionální energetické firmy během pěti let stal významný středoevropský hráč, jehož růst ještě zdaleka neskončil. Čím více takto úspěšných firem bude naše země mít, tím se bude lépe dařit všem sektorům. Silné firmy vytvářejí ekonomickou poptávku a obvykle také významně podporují neziskové oblasti. Tím jsou přínosem pro všechny. Jsou připraveny nést svou sociální odpovědnost. Chtěla bych přispět k tomu, aby to takto lidé vnímali a vážili si úspěchu, který je užitečný i pro ně,“ říká Bohdana Horáčková.

Absolventka strojní a elektrotechnické fakulty Vysoké školy báňské v Ostravě do ČEZ přichází ze soukromého sektoru, z pozice jednatelky a ředitelky firmy zabývající se regulací a automatizací pohonů. Před tím jako členka představenstva řídila marketingové projekty skupiny Conti Capital, a. s. V letech 1996–1999 byla ředitelkou PR a tiskovou mluvčí skupiny Moravia Steel a. s. a Třinecké železárny a. s. Svou kariéru zahájila v roce 1993 v České televizi jako redaktorka a dramaturgyně zpravodajství a publicistiky.

Mezi její záliby patří sport, hudba, moderní architektura a design.