12. 10. 2015

Skupina ČEZ umožňuje výhodnější způsob při volání na Zákaznickou linku, lidé už neplatí nad rámec svých paušálů

Zákazníci Skupiny ČEZ mohou nově kontaktovat Skupinu ČEZ na pevné lince 371 100 100. Jde o klasickou pevnou linku, která je zpoplatněna dle ceníků jednotlivých poskytovatelů telefonních služeb. Zásadní výhodou je, že lidé volající z pevného čísla i mobilních telefonů mohou v tomto případě uplatnit volné minuty v rámci svých paušálů.

Zákazníkům z řad domácností i firem bude nadále k dispozici i původní číslo zákaznické linky 840 840 840, na obě čísla se dovolají nonstop. Zákazníci Skupiny ČEZ na těchto číslech vyřeší veškeré záležitosti týkající se elektřiny, plynu nebo mobilu. „Zjistili jsme, že 83 % zákazníků k nám volá z mobilních telefonů, proto jsme jim nabídli nové číslo zákaznické linky, aby mohli čas provolaný s našimi operátory čerpat z volných minut,“ vysvětluje novinku Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.

Zákaznická linka Skupiny ČEZ je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o nejčastěji využívaný kontaktní kanál energetické firmy. Ročně takto operátoři vyřídí téměř 2,5 milionu hovorů. Celých 85 % požadavků je vyřešeno během prvního kontaktu. Skupina ČEZ se navíc v přijatém Kodexu služeb zavazuje, že v 80 % případů operátor zákazníka přivítá do 30 vteřin po skončení rozdělovníku požadavků.

Kromě Zákaznické linky mohou zákazníci Skupiny ČEZ zdarma využít elektronickou komunikaci, jako je e-mail, aplikaci ČEZ on-line, chat nebo využít návštěvu zákaznických kontaktních míst.