Otevření nového centra souvisí s neustálým zlepšováním úrovně a kvality zákaznických služeb poskytovaných Skupinou ČEZ.
„Jde nám o to, aby zákazník, který nás chce navštívit osobně, tak mohl učinit s co největším komfortem a jeho požadavek jsme vyřídili v co nejkratší možné době”, uvedla Zuzana Řezníčková, exekutivní ředitelka pro Retail.
„Vedle kvalitních zákaznických center, kterých máme dnes na území ČR 24, nabízíme našim zákazníkům i kontakt s naší společností přímo z jejich domovů. Mohou využít internetovou Virtuální obchodní kancelář nebo naší nonstop Zákaznickou linku 840 840 840”, dodala Zuzana Řezníčková.
Zákaznické centrum s bezbariérovým přístupem disponuje celkovou plochou 600 m2 a jeho zaměstnanci jsou schopni obsloužit více než 500 zákazníků denně. Nová budova, která je součástí areálu Futurama business park, má navíc nejlepší možný certifikát energetické úspornosti v kategorii A označující projekt budovy s nejvyšší úsporností.
Do konce dubna 2010 budou mít příchozí zákazníci možnost soutěžit o designové městské elektrokolo vystavené přímo v Zákaznickém centru. Stačí odpovědět na několik znalostních otázek ohledně projektu Skupiny ČEZ FUTUR/E/MOTION a jednu tipovací otázku. Více informací o soutěži najdete zde.
Provozní doba nového Zákaznického centra :
Pondělí | 8:00 - 17:00 |
Úterý | 8:00 - 14:00 |
Středa | 8:00 - 17:00 |
Čtvrtek | 8:00 - 14:00 |
Pátek | 8:00 - 14:00 |