17. 3. 2010

Společnost ČEZ otevírá nové centrum pro své zákazníky v Praze a okolí

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Karlíně se poprvé otevírá pro veřejnost 15. 3. 2010 po přestěhování ze staré adresy ve Vinohradské ulici. Rozsah služeb i otevírací doba se nemění, komfort pro uživatele roste zejména díky vynikající dopravní dostupnosti - zastávka metra i tramvají Invalidovna se nachází přímo u budovy na adrese v Sokolovské ulici 662/136b.

ekoloOtevření nového centra souvisí s neustálým zlepšováním úrovně a kvality zákaznických služeb poskytovaných Skupinou ČEZ.

„Jde nám o to, aby zákazník, který nás chce navštívit osobně, tak mohl učinit s co největším komfortem a jeho požadavek jsme vyřídili v co nejkratší možné době”, uvedla Zuzana Řezníčková, exekutivní ředitelka pro Retail.

„Vedle kvalitních zákaznických center, kterých máme dnes na území ČR  24, nabízíme našim zákazníkům i kontakt s naší společností přímo z jejich domovů. Mohou využít internetovou Virtuální obchodní kancelář nebo naší nonstop Zákaznickou linku 840 840 840”, dodala Zuzana Řezníčková.

Zákaznické centrum s bezbariérovým přístupem disponuje celkovou plochou 600 m2 a jeho zaměstnanci jsou schopni obsloužit více než 500 zákazníků denně. Nová budova, která je součástí areálu Futurama business park, má navíc nejlepší možný certifikát energetické úspornosti v kategorii A označující projekt budovy s nejvyšší úsporností.

Do konce dubna 2010 budou mít příchozí zákazníci možnost soutěžit o designové městské elektrokolo vystavené přímo v Zákaznickém centru. Stačí odpovědět na několik znalostních otázek ohledně projektu Skupiny ČEZ FUTUR/E/MOTION a jednu tipovací otázku. Více informací o soutěži najdete zde.

 

Provozní doba nového Zákaznického centra :

Pondělí 8:00 - 17:00
Úterý 8:00 - 14:00
Středa 8:00 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 14:00
Pátek 8:00 - 14:00