Kampaň uspěla v konkurenci 2400 dalších přihlášených, v regionu EMEA (Evropa, Blízký Východ, Afrika) byla jediným rumunským zástupcem. V rámci projektu Energetická knihovna motivovala ČEZ Vanzare zákazníky k přechodu od klasického papírového vyúčtování na elektronické prostřednictvím propojení se CSR kampaní zaměřenou na elektronizaci literárních děl pro zrakově postižené. Firma nejprve zřídila elektronickou knihovnu s téměř 140 knížkami rumunské i světové literatury převedenými do audio verze. Vůbec první audioknihu nahráli ve spolupráci s jejím autorem sami zaměstnanci. Následně informovala ČEZ Vanzare zákazníky, že za každého zákazníka, který začne fakturovat elektronicky, poskytne další příspěvek na rozšíření knihovny. Kampaň již v loňském roce uspěla na národní úrovni v soutěži Romaina PR Awards.
SABRE Awards je prestižní mezinárodní soutěž komunikačních a marketingových projektů organizovaná společností Holmes Group, světovým lídrem v PR a publikační činnosti, který se zaměřuje na výzkum a sledování trendů v oblasti Public Relations. Každoročně posuzuje přes 5000 projektů z celého světa, vyhlašování vítězů je rozděleno do kategorií podle zeměpisných oblastí (Severní Amerika, EMEA, Jižní Amerika, Jižní Asie a Asie-Pacifik).