„Přišly prázdniny a čas výletů, a tak jsme připravili pro uživatele EPPky prázdninovou výletní soutěž,“ říká ředitelka Nadace ČEZ Michaela Žemličková. „Eppkaři budou sportovat, pomáhat potřebným i poznávat zajímavá místa v celé České republice. Na toho nejaktivnějšího čekají horské kolo a další ceny.“
Konkrétně jde o model značky AUTHOR Solution 2016. Vítěz dostane od společnosti Author, která je partnerem soutěže, také cyklopočítač, nářadí, zámek a osvětlení na kolo. Obdrží i propagační předměty spojené s aplikací EPP.
Infocenter ČEZ je celkem deset v šesti krajích České republiky. Nacházejí se u elektráren a zábavnou formou návštěvníkům poskytují informace o fungování jednotlivých zdrojů a energetice obecně. ČEZ provozuje infocentra zaměřená na jadernou energii, uhelné elektrárny, vodní elektrárny i další obnovitelné zdroje.
Po příjezdu do infocentra musí soutěžící s EPPkou vysportovat minimálně dvacet bodů, vyfotit se během aktivity v blízkosti infocentra a fotografii vložit do události na Facebooku: bit.ly/infocentrasEPP
„Jen pro představu – dvacet bodů rovná se zhruba kilometr běhu či dva kilometry chůze nebo dva kilometry jízdy na kole,“říká Daniel Novák z Nadace ČEZ. „Samozřejmě záleží také na tempu, kterým člověk sportuje, i podle něj se body načítají.“
Vyhrává ten, kdo s aplikací EPP objede všechna infocentra ČEZ, případně ten, kdo jich navštíví nejvíce. Soutěž probíhá od 1. července do 31. srpna a končí ve chvíli, kdy první soutěžící řádně doloží návštěvu všech infocenter ČEZ. V případě, že by nikdo neobjel všechna infocentra, vítězí ten, kdo jich 31. srpna bude mít na kontě nejvyšší počet.
Detailní podmínky soutěže naleznete zde. Pro návštěvu infocenter je v některých případech nutné se objednat předem, veškeré informace zde.
Přečerpávací vodní elektrárna Dlouhé stráně v Hrubém Jeseníku
O aplikaci:
Prostřednictvím aplikace EPP – Pomáhej pohybem od Nadace ČEZ mohou lidé svým sportováním získávat příspěvky na charitu. Stačí si ji zdarma stáhnout do chytrého mobilního telefonu a pak s každým krokem chůze, uběhnutým metrem nebo odtančenou minutou uživatel sbírá body, které pošle některému z nabízených projektů. Pokud uživatelé svým pohybem nashromáždí za daný čas určitý počet bodů, Nadace ČEZ projekt podpoří.
Během jednoho roku existence podpořila prostřednictvím Eppky Nadace ČEZ 209 projektů a Češi s ní nasportovali 3 388 377 km. Aplikace se v červnu stala absolutním vítězem letošního ročníku soutěže Česká cena za PR organizované Asociací PR agentur (APRA).
Více o aplikaci na microsite: www.pomahejpohybem.cz.