6. 10. 2010

Virtuální obchodní kancelář Skupiny ČEZ boduje. Jubilejní 200. tisící uživatel se zaregistroval v Ostravě.

Praha, 6. října 2010 – Obliba elektronické komunikace výrazně stoupá i v oblasti dodávky elektřiny. Virtuální obchodní kancelář Skupiny ČEZ, která průběžně zvyšuje komfort pro klienty, přivítala v uplynulých dnech již 200. tisícího registrovaného uživatele.

Vylepšená internetová samoobsluha (tzv. Virtuální obchodní kancelář - VOK) slouží uživatelům od konce loňského roku. Přehledné a intuitivní ovládání umožňuje snadné a rychlé vyřešení všech záležitostí spojených s dodávkou elektřiny přímo z počítače nebo mobilního telefonu. Uživatelé jsou tak pohodlně v kontaktu s dodavatelem elektřiny, aniž by museli ztrácet čas telefonováním či dokonce návštěvou zákaznického centra.

VOK - Ostrava

Jubilejním 200. tisícím uživatelem Virtuální obchodní kanceláře se stal pan David Klečka z Ostravy. Tomáš Pešek, manažer řízení Virtuální obchodní kanceláře (vlevo), David Klečka (vpravo).

I proto zaznamenala Virtuální obchodní kancelář v průběhu září 200. tisícího registrovaného uživatele, kterým se stal pan David Klečka z Ostravy-Zábřehu. Také pro něj je důležitý především komfort a jednoduchost, s níž může nyní z klidu domova řídit své záležitosti spojené s odběrem elektřiny. „Nejlepší je na tom to, že už nemusím nikam chodit ani telefonovat. VOK mi nabízí online řešení všech požadavků, a to mi určitě ušetří čas i starosti,“ vyzdvihuje hlavní výhody VOK David Klečka. (více v přiloženém rozhovoru s panem Klečkou)

Po přihlášení do Virtuální obchodní kanceláře vidí uživatel již na první straně všechny důležité informace. Zákazníci si sami vyřizují požadavky na změnu výše zálohy, způsobu platby, zasílací adresy nebo bankovního spojení.

Nově jsou v přehledu na vstupní stránce zahrnuty informace týkající se odběrného místa, informace o vyúčtování i o plánovaném vypínání či HDO.

Na podrobnosti se následně uživatel dostane prostřednictvím navigačních záložek. Komfort samoobsluhy je zvýšen možnostmi využití intuitivního třídění informací prostřednictvím nejrůznějších filtrů. K dispozici je tedy jak rychlý přístup k nejčastějším požadovaným operacím, tak i kompletní abecední seznam požadavků.

Více informací o fungování virtuální obchodní kanceláře na http://www.cez.cz/cs/pro-zakazniky/virtualni-obchodni-kancelar.html

Nový uživatel se může zaregistrovat přímo na https://vok.cez.cz/irj/portal/anonymous/registrace.

 

Virtuální obchodní kancelář nabízí klientům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu nabízí

  • přehled o fakturách
  • přehled o všech odběrných místech
  • online řešení požadavků
  • Dotazy týkající se Virtuální obchodní kanceláře rádi zodpovíme na e-mailové adrese cez@cez.cz

Služba Virtuální obchodní kancelář je přizpůsobena pro rozlišení obrazovky 1024 x 768 pixelů a vyšší, a podporuje následující internetové prohlížeče a jejich verze:

  • Internet Explorer 6 a vyšší
  • Firefox 3 a vyšší
  • Opera 9.64 a vyšší
  • Safari 4 a vyšší
  • Chrome 2 a vyšší

Internetová prezentace Skupiny ČEZ je za poslední dva roky držitelem prestižního ocenění  Web Top 100 určeného pro nejlepší korporátní webové stránky. Nový koncept www.cez.czrozčlenil strukturu stránek na základní tematické okruhy (Produkty a služby, Péče a podpora, O společnosti, Elektrárny a životní prostředí, Investoři atd.). Do budoucna se počítá s dalším posilováním interaktivních prvků, prohloubení povědomí uživatelů o spotřebě elektřiny a s tzv. multijazyčným konceptem stránek v rámci celé Skupiny ČEZ.