26. 10. 2011

WebTop100: Mezi energetikami na internetu vede ČEZ

Praha, 26. října 2011 – Nová mobilní verze, vylepšená zákaznická sekce nebo větší porce multimediálního obsahu – tyto jsou jen některé z novinek na korporátním webu společnosti ČEZ (www.cez.cz). Podle včera vyhlášených výsledků stránky ČEZ zvítězily v oborovém žebříčku Energetika respektované soutěže WebTop100 - prestižního klání o nejlepší tuzemskou korporátní internetovou prezentaci.

Webové stránky společnosti ČEZ se v úterý večer staly vítězem oborového žebříčku Energetika v letošním ročníku soutěže WebTop100. Třetí místo v kategorii Microsite vybojovaly také stránky iniciativy FUTUR/E/MOTION (www.futuremotion.cz). Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ se v minulosti staly absolutním vítězem celé soutěže v letech 2008 a 2009.

„Konkurence firemních internetových prezentací v energetické oblasti je tradičně velká. O to více si vážíme prvenství, které je oceněním týmové práce všech kolegů ze Skupiny ČEZ a našich dodavatelů,“ řekl Pavel Foršt, web manažer rodiny internetových projektů Skupiny ČEZ. Dodavatelem webu je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Také do budoucna si internetové stránky www.cez.cz chtějí udržet vysoký standard, který se v uplynulých ročnících Web Top 100 setkal s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti.

www.cez.cz

www.futuremotion.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

Novinkou poslední doby je mj. mobilní verze, která umožní aktivní komunikaci zákazníků se službami ČEZ prostřednictvím mobilních telefonů. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje tiskový servis, informace z elektráren nebo obsahově i návštěvnicky stále roste sekce Vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.

Díky novým prodejním microsite(např. www.cez.cz/etarif.czwww.levnyplynodcez.cz) funguje provázanost internetové prezentace v rámci celého marketingového mixu, tzv. Virtuální obchodní kancelář již delší dobu úspěšně funguje v individuální komunikaci se zákazníky (aktuálně dobře funguje motivace zákazníků k jejímu využívání i výhodným produktem eTarif pro elektřinu a plyn). Velkou oblibu mezi zákazníky si získaly praktické kalkulačky.

Dlouhodobě pokračuje společnost ČEZ především v budování sítě webů v zemích svého působení. Rodina jednotně designovaných webů pro Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a další tak představuje jedinečný původní koncept multijazyčného webového portálu implementovaného z ČR do celého regionu střední a jihovýchodní Evropy.

Za poslední rok přilákaly stránky www.cez.cz téměř 2 miliony uživatelů, více než polovina jich byla nových. Zároveň podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru přes 4 minuty a třetina se jich pravidelně vrací. Premiantem v návštěvnosti mezi zahraničními weby je s téměř půlmilionovou uživatelskou základnou bulharská mutace stránek Skupiny ČEZ.