1. 10. 2013

Zákazníci v hlavní roli nové image kampaně Skupiny ČEZ

Praha, 30. září 2013 - Skupina ČEZ přichází na podzim s novou image kampaní, která odstartuje významnou změnu v dosavadní komunikaci značky ČEZ. Pro klientsky orientovaná kampaň začne 30. září minutovým spotem v primetimu všech televizních stanic. Televizní reklamu doplní print, online i outdoor. Klíčové sdělení celé podzimní komunikace, která potrvá dva měsíce, zní „Naše energie je až na druhém místě. Protože na prvním je ta vaše“.

Cílem nové image kampaně je podpořit pozitivní emoce spojené se značkou ČEZ a ukázat, že zákazník je na prvním místě. „Vyrábíme i dodáváme nejvíce energie na trhu, touto kampaní ale chceme říci, že není větší energie než ta uvnitř každého z nás. Stavíme zákazníky na první místo a vyprávíme příběhy, které ukazují sílu lidského odhodlání. Energie ČEZ stojí v příbězích v pozadí jako přirozená součást děje. Tím říkáme, že energie ČEZ je tu pro lidi vždy, když potřebují, aby s její pomocí mohli dokázat všechno, pro co se rozhodli,“ uvedla Šárka Samková, manažerka marketingové komunikace Skupiny ČEZ.

Hlavním nosičem integrované kampaně jsou dva hrané TV spoty, které ztvárňují silný emotivní příběh „obyčejných“ lidí. První z nich popisuje napínavou životní etapu páru, který se rozhodl adoptovat dítě. Druhý příběh ukazuje staršího muže s vášní pro plachtění. Ten se zase rozhodne postavit svému vnukovi malou loďku. Oba spoty mají 30vteřinovou stopáž, první příběh – adopce má ale navíc i 60vteřinový střih. Ten celou kampaň odstartuje a v jejím průběhu bude standardní stopáž doplňovat. V nové kampani Skupiny ČEZ, která poběží dva měsíce, je dále využita inzerce v tištěných a online médiích, outdoor, a speciální microsite se spotřebitelskou soutěží.  

Televizních spotů se zhostila kreativní agentura Lowe ve spolupráci s produkční společností Filmservis. Obě reklamy natáčel přední český režisér Jaromír Malý, jenž má v portfoliu řadu úspěšných spotů jako například reklamu na Becherovku, na Sládkovu limonádu a také několikrát oceněný spot na Indulonu. „Jaromír Malý splňoval všechny důležité předpoklady pro přesvědčivé ztvárnění obou příběhů – nadstandardní vizuální vnímání, důraz na emoce a cit pro střih,“ doplnila Šárka Samková. Za zmínku stojí herecké obsazení, kdy výběrů herců předcházel náročný casting v ČR i dalších evropských zemích. V prvním spotu o adopci hraje maminku mladá nadějná herečka z pražského Karlínského divadla s vlastním dítětem, tatínek je britský herec z Londýna. Autorem hudby jednoho ze spotů nové image kampaně pro ČEZ je uznávaný skladatel Ondřej Soukup.

Podívejte se na obě verze spotu!

Loď

 

Adopce

 

Odkaz na 60 sekundový spot:  http://www.spolecnaenergie.cz/#scroll-story

případně http://youtu.be/A3rjzc8J-EY