17. 3. 2010

Záliba v luštění zajistila výherci z Jirkova roční odběr zdarma

Jirkov – Elektřinu zdarma si bude celý jeden rok užívat Michal Tuček z Jirkova. Stal se totiž jedním ze tří výherců soutěže, která byla vyhlášena v informační brožuře Skupiny ČEZ. Oranžového průvodce přitom obdržely v průběhu roku 2009 všechny domácnosti, které od Skupiny ČEZ odebírají elektrickou energii. Stačilo pak odpovědět do 31. ledna na čtyři otázky, z toho jednu tipovací, a společně se svým zákaznickým číslem odeslat odpovědi prostřednictvím SMS či webových stránek www.cez.cz.

„Oranžového průvodce jsem pročetl celý a v jeho dětské příloze dokonce vyplnil s vnoučaty všechny kvízy. Přes dětskou křížovku jsem se pak dostal až na poslední stránku, kde byla soutěž,“ říká Michal Tuček z Jirkova, jinak vášnivý čtenář a luštitel křížovek. A právě jeho vášeň mu zajistila v soutěži Oranžového průvodce Skupiny ČEZ elektřinu na rok zdarma. Cenu si převzal od Lenky Mydlářové, vedoucí Zákaznického centra Skupiny ČEZ v Chomutově.

Díky pečlivému přečtení Oranžového průvodce věděl Michal Tuček odpovědi na tři otázky hned. Čeho docílíte využíváním virtuální obchodní kanceláře, byla první z nich. Správně odpověděl, že si tak jednoduše po internetu vyřídí všechny záležitosti spojené s odběrem elektřiny.

Že se nemusí o nic starat, neboť termíny plateb ohlídá za své zákazníky Skupina ČEZ, byla jeho logická odpověď na otázku číslo dvě: Proč je inkaso nekomfortnějším způsobem platby za elektřinu? Do třetice správně odpověděl, kolik oranžových hřišť od Nadace ČEZ dělá radost dětem po celé republice. Právě díky stránkám pro děti věděl, že jich už je 144.

V případě otázky číslo čtyři už to bylo těžší. Stejně jako ostatní soutěžící měl Michal Tuček odhadnout, kolik telefonických hovorů vyřídí Zákaznická linka Skupiny ČEZ 1. února 2010. Jako nápověda mu měl posloužit fakt, že během celého února 2009 se na linku 840 840 840 dovolalo 110 813 zákazníků. „Pomohla mi dcera. Domluvili jsme se na takové spolupráci. Já budu propočítávat a tipovat, ona mi pomůže s odesláním soutěžní sms.“

Michal Tuček kdysi v Československé státní loterii vyhrál 10 Kčs a pak jednou 50 korun v Sazce, jinak nikdy nic. Proto oznámení o výhře nechtěl nejprve uvěřit, ale pak měl velkou radost a spolu s ním celá rodina. Kdyby věděl, že do konce ledna 2010 odeslalo správné odpovědi na 14 000 čtenářů Oranžového průvodce (cca 12 000 formou SMS a cca 2 000 prostřednictvím webu) a tudíž i zákazníků Skupiny ČEZ, byla by zřejmě jeho radost určitě ještě větší.

Michal tuček z Jirkova přebírá cenu

Michal Tuček si svou výhru ze soutěže v Oranžovém průvodci převzal z rukou Lenky Mydlářové, vedoucí Zákaznického centra Skupiny ČEZ v Chomutově.

„To víte, žijeme v družstevním bytě a je nás tu několik. Manželka, dcera, vnuk a k tomu jezevčík, takže každá koruna přijde k dobru. Musím přiznat, že výhra se mi jako invalidnímu důchodci velice hodí. Máme doma všechny spotřebiče na elektřinu, od pračky až po varnou konvici. Teď i budeme více svítit, takzvaně si prosvítíme život. Jsem rád, že mě manželka nebude pořád nadávat za to, že nezhasínám,“ směje Michal Tuček.

Kromě něj se podobné štěstí usmálo na Josefa Tesaře z Královéhradeckého kraje a Karolinu Willmannovou z Brna, která do soutěže přihlásila svoji chatu v Pardubickém kraji. Ti se stejně jako Michal Tuček dostali nejblíže k číslu 7 693. Tolik telefonických hovorů vyřídila 1. února 2010 Zákaznická linka Skupiny ČEZ.

Dalších 1 000 nejrychlejších úspěšných soutěžících získalo balíček úsporných zářivek. Například na Chomutovsku se tak usmálo štěstí na 4 respondenty z Chomutova, 2 z Kadaně a po jednom z Klášterce nad Ohří a Údlic. Na Lounsku se mohou ze žárovek radovat 4 domácnosti v Lounech, 3 v Žatci a jedna v Podbořanech. Teplicko zastupují 4 vylosovanými Teplice, 2 Krupku a jedním Háj u Duchcova. Mostecko má mezi vylosovanými 3 zástupce z Mostu a 4 z Litvínova.  Z Děčínska jsou tři výherci. Jedenáct výherců je z Ústí nad Labem. Poměrně slušné zastoupení má mezi výherci ze severních Čech Liberec (17).

Všeobecné informace

Oranžový průvodce poskytuje zákazníkům Skupiny ČEZ praktické informace a tipy ze světa elektřiny. Nabízí novinky v oblasti produktů a služeb, včetně tipů jak lze snížit spotřebu elektrické energie. Představuje FutureMotion neboli Energii zítřka, nový směr Skupiny ČEZ. Ukazuje, jak společnost ČEZ prostřednictvím Nadace ČEZ pomáhá v jednotlivých regionech a nezapomíná četnými omalovánkami, obrázkovými doplňovačkami a skládačkami ani na děti.