Tiskové zprávy str. 1

Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Produkty a služby
ČEZ Prodej

Zákaznické centrum ČEZ v Olomouci se přestěhovalo na Hálkovu ulici

Olomoucké Zákaznické centrum ČEZ, kam si lidé mohou přijít nejen vyřídit vše potřebné ohledně dodávek elektřiny nebo plynu, ale také pro rady, jak ušetřit nebo pořídit moderní technologie od úsporných spotřebičů až po fotovoltaiku, se přestěhovalo z věžáku Regionálního centra do objektu na adrese Hálkova 2.

28. 3. 2025

Udržitelný rozvoj a ESG
Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Produkty a služby
ČEZ Prodej

ČEZ Prodej spouští inovativní službu flexibility: na dálku bude regulovat přetoky domácích fotovoltaik

ČEZ Prodej jako první velký dodavatel energií přináší svým zákazníkům inovativní službu flexibility pod názvem ČEZ FlexiEnergie. Služba aktivně pracuje s přetoky domácích fotovoltaik. Chytrým řízením umožní domácnostem využít své fotovoltaiky efektivněji a zároveň pomůže snížit nerovnováhy v síti. Služba je postavena na komplexních algoritmech, které umí vyhodnotit, zda je potřeba do sítě dodávat elektřinu a na základě modelu posílají pokyn fotovoltaické elektrárně na případné snížení výroby. Za zapojení do služby získají zákazníci finanční bonus. Nové instalace s bateriovým řešením ČEZ Battery Box jsou už na flexibilitu připraveny, u ostatních systémů je potřeba zákazníkovi nainstalovat malé komunikační zařízení. Službu bude ČEZ Prodej postupně obohacovat o další funkcionality a rozšiřovat škálu podporovaných zařízení.

4. 3. 2025

Produkty a služby
ČEZ Prodej

Zákazníci své energie nejraději řeší on-line. Loni bylo požadavků zadaných digitálně už 40 %, dvojnásobně víc než před 5 lety

Přes 2,7 milionu zákaznických požadavků směřovaných na ČEZ Prodej v loňském roce bylo zadáno on-line, tedy celých 40 procent. To je téměř dvojnásobný podíl oproti roku 2020. Online řešením tak dává přednost už více klientů než hovorům na zákaznickou linku a osobním návštěvám na zákaznických centrech. Roste i celkový počet zákaznických požadavků a loni byl o 75 % vyšší než před pěti lety. Digitalizace zákaznických procesů je jednou z klíčových priorit ČEZ Prodej. Prostřednictvím webové či mobilní aplikace MŮJ ČEZ, která je nejlépe hodnocenou aplikací dodavatele energií na trhu, tak lidé mohou řešit desítky aktivit a jejich počet plánuje firma dál rozšiřovat.

13. 2. 2025

Produkty a služby
Ostatní
ČEZ Prodej

Vítězka loňského kola akce ČEZ úsporný dům zatím snížila svou spotřebu odhadem o polovinu. Letos ČEZ Prodej opět rozdá technologie za stovky tisíc

Spotřeba meziročně o polovinu nižší a výhled na ještě lepší výsledek, až počasí bude více přát fotovoltaice. To jsou prozatímní úspory paní Heleny, výherkyně loňské akce ČEZ úsporný dům. Díky úsporným technologiím od ČEZ Prodej jí spotřeba klesla zatím zhruba o 7 MWh, z původních více než 12 MWh ročně. Další kolo akce ČEZ úsporný dům se rozjíždí právě v těchto dnech. Zákazníci ČEZ Prodej opět mohou získat fotovoltaiku s baterií a s celoročním servisem zdarma. Registrace zájemců probíhá až do poloviny března na webu ČEZ Akademie. Akce ukazuje, že s úspornými technologiemi může na energiích významně ušetřit i běžná česká domácnost.

6. 2. 2025