Tiskové zprávy str. 20

Produkty a služby
Ostatní

Chrudim pokračuje v modernizaci osvětlení. Vymění další tisícovku lamp a uspoří téměř 80 % energie

Společnost ČEZ ESCO koncem února zahájí druhou etapu výměny osvětlení v Chrudimi. S vedením města podepsala smlouvu na výměnu dalších 980 pouličních lamp za úspornější LED svítidla. V první fázi, která skončí během června, se vymění 1046 lamp. Energetická úspora druhé etapy dosáhne 77 % a kromě životního prostředí modernizace uleví i městské kase. Výměna lamp je z většiny financována z Národního plánu obnovy. Zakázku, stejně jako v případě první fáze modernizace, zajistí společnost ČEZ Energetické služby, dceřiná společnost ČEZ ESCO.

16. 2. 2024

Ostatní
Charita a sponzoring

Dobrovolní hasiči na Pláckách si pochvalují moderní vybavení

Hradec Králové, únor 2024 – Nákup nového moderního vybavení zvýší akceschopnost Sboru dobrovolných hasičů na Pláckách. Nadace ČEZ přispěla na nákup částkou 96 tisíc korun.

15. 2. 2024

Udržitelný rozvoj a ESG
Životní prostředí a obnovitelné zdroje
Ostatní
Charita a sponzoring

Jaro již ťuká na dveře a s ním přichází i jarní výsadba nové zeleně, i letos proto mohou Západočeši zažádat o grant Stromy u Nadace ČEZ

Západní Čechy - První kolo grantového řízení Stromy pro jarní výsadbu v roce 2024 vyhlásila Nadace ČEZ. Zájemci si mohou podat žádost o grant do 29. února. Žadatelé mohou využít až 150 tisíc korun na výsadbu stromů, alejí či obecních sadů, případně obnovu stávajících parků a podobně. Příjemcem nadačního příspěvku mohou být právnické osoby se sídlem v České republice, které splňují kritéria daná Podmínkami grantového řízení Stromy. Vedle samospráv tak mohou o podporu výsadby zeleně požádat i neziskové organizace či zájmové spolky. V loňském roce podpořila Nadace ČEZ v západních Čechách šest projektů nových výsadeb, v každém kraji po třech, za celkem 618 875 korun.

12. 2. 2024

Ostatní

Služby ombudsmana ČEZ loni využilo přes 800 zákazníků. Letos v říjnu oslaví 15 let působení

Na Ombudsmana ČEZ se v roce 2023 obrátilo 815 zákazníků. Oproti předchozímu roku se jedná o mírný pokles, což kopíruje postupné odeznívání energetické krize. I nadále ale zákazníci vyhledávají tuto službu mnohem častěji než v předkrizovém období. Ombudsman uznal oprávněnost 46 podnětů, více než třetina ovšem spadá do kategorie „specifického přístupu“, kdy ombudsman požádá příslušnou společnost Skupiny ČEZ, aby vyhověla zákazníkovi, jehož podání je neoprávněné, ale ocitl se v mimořádně těžké životní situaci. Letos v říjnu uběhne 15 let od okamžiku, kdy ČEZ jako první v České republice institut ochránce práv zákazníků zavedl.

8. 2. 2024