Tiskové zprávy str. 245

Ostatní

Stavba stožárů vedení vysokého napětí s pomocí vrtulníku

Hradec Králové, 5. října 2009 – Těžký a nedostupný terén nedaleko Žacléře u Prkenného dolu neumožnil těžké technice přístup k opravě vedení vysokého napětí. Proto technici Skupiny ČEZ ve spolupráci s firmou VČE – montáže, a.s., zajistili osazení příhradových stožárů pomocí letecké techniky.

5. 10. 2009

Ostatní

ČEZ Zákaznické služby vyhrály evropskou cenu

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ získala letošní Evropskou cenu kontaktních center (European contact center award 2009) v kategorii „Vícekanálová kontaktní centra“ (Best multi channel contact center). Jde tak o ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty komunikujeme. Zahrnuje zejména call centrum v lokalitách Plzeň a Zábřeh na Moravě, obchodní kanceláře a internetovou obsluhu.

23. 9. 2009

Ostatní

Rostou počty stížností zákazníků Skupiny ČEZ na falešné energetiky

V poslední době se množí případy podvodného jednání, které poškozuje jak zákazníky Skupiny ČEZ, tak i dobré jméno této energetické společnosti. Na podvodníky zpravidla upozorňují sami zákazníci na non-stop zákaznické lince 840 840 840. Jednání se jim buď nezdá nebo si chtějí informace ověřit, bohužel většinou ex post. Vzhledem k rostoucímu počtu nekalých jednání Skupina ČEZ považuje za nutné své zákazníky varovat.

8. 9. 2009

Ostatní

Solidarita zaměstnanců umožní obnovu pitných zdrojů na Jesenicku

K dnešnímu dni uplatnilo svůj nárok na odpuštění tří měsíčních zálohových plateb za elektřinu 2 233 zákazníků Skupiny ČEZ. Reagovali tak na nabídku společnosti, která byla určena obětem červnových povodní. V přímé pomoci postiženým regionům se angažují také samotní zaměstnanci Skupiny ČEZ. Na speciální konto, zřízené ve spolupráci s humanitární organizací ADRA, poslali k 31. srpnu celkem 233 311 korun. Tyto prostředky budou využity na vyčištění pitných studní 60 rodinám na Jesenicku.

3. 9. 2009