Tiskové zprávy str. 64
Zastropování cen: ČEZ Prodej začíná zákazníkům promítat vládní pomoc do záloh. Pro nejpřesnější nastavení záloh je dobré udělat samoodečet spotřeby
ČEZ začíná postupně promítat budoucí zastropování cen energií do záloh. Zastropování platí od ledna, ale už od listopadu budou zákazníkům postupně nastavovány zálohy tak, aby měla tato vládní pomoc co největší efekt a klienti neměli zálohy zbytečně vysoké. V první vlně jde o ty zákazníky, kteří mají v současnosti vyšší ceníky, než je strop. K co nejpřesnějšímu nastavení nových záloh je dobré, aby si tito zákazníci udělali takzvaný samoodečet, a to do 21. 10. 2022. Tyto zákazníky informuje ČEZ Prodej prostřednictvím SMS zpráv.
18. 10. 2022
Hřiště plné energie mají ve Velkých Svatoňovicích
Hradec Králové, 18. října 2022 - Nové herní prvky si pochvalují děti ve Velkých Svatoňovicích. Nadace ČEZ na nákup vybavení přispěla částkou 195 tisíc korun.
18. 10. 2022
Nová dobíjecí stanice je sice mini, kadaňské e-motoristy snad ovšem potěší
Severní Čechy – Do nové podoby se postupně snaží revitalizovat své výměníky ČEZ Teplárenská ze Skupiny ČEZ. Nejenže je odívá do hávu šedo-oranžové fasády, ale v jejich bezprostřední blízkosti vysazuje i novou zeleň a na některé instaluje různé zajímavé vychytávky pro veřejnost. Hned dvě z nich se již nacházejí na Chomutovsku, konkrétně v Jirkově a Kadani. Zatímco v prvním případě se vloni společnost zaměřila na enviromentální výchovu dětí, ve druhém v duchu Čisté Energie Zítřka na majitele elektromobilů.
6. 10. 2022
Call centra a zákaznická centra ČEZ pod náporem: kvůli úspornému tarifu a zastropování cen vyřizují až o třetinu požadavků více než obvykle
Na call centra ČEZ Prodej volá a píše v posledních dnech o desítky tisíc zákazníků více než obvykle. Například v posledním zářijovém týdnu narostl počet odbavených požadavků o třetinu oproti loňsku. Podobná situace je také v zákaznických centrech, kde je nárůst rovněž třetinový. Call centra ČEZ odbavila letos v září o 83 000 zákaznických požadavků více než loni za stejnou dobu, zákaznická centra zaznamenala meziroční nárůst návštěvnosti o více než 13 500 lidí. Lidé nejčastěji shánějí informace k úspornému tarifu a zastropování cen energií.