Tiskové zprávy str. 116

Produkty a služby

Ombudsmana ČEZ loni oslovilo 705 zákazníků. Vyhověl 54 z nich.

Praha, 29. ledna 2016 – Celkem 705 podnětů nespokojených zákazníků obdržel v roce 2015 Ombudsman ČEZ. Za oprávněné označil celkem 54 podání. Nejvíce reklamací se týkalo měření množství odebrané elektřiny a smluvních záležitostí. Za více než 6 let fungování řešil tým Ombudsmana ČEZ již téměř 4 000 podnětů.

29. 1. 2016

Produkty a služby

Energetici jsou na zimní období připraveni

Střední Čechy, 30. 12. 2015 – Poruchové čety Skupiny ČEZ čekají v následujících dnech a měsících nástrahy zimního období, které sebou mnohdy nesou zvýšený počet poruch a následných výjezdů. Těch už letos jednotlivé čety v středočeském regionu absolvovaly více než čtrnáct tisíc, což je ale s ohledem na příznivé klimatické podmínky o dva tisíce méně než za stejné období loňského roku. Na první zimní prověrku se všichni pracovníci poruchové služby pečlivě připravují a dokončují preventivní údržbu zařízení.

30. 12. 2015

Produkty a služby

ČEZ Distribuce pomohla dovybavit pracoviště preventivní kardiologie IKEM

Praha, 21. 12. 2015 - Větší komfort pro pacienty, nové vybavení ordinací, vyšetřoven i odběrové místnosti - to je předvánoční dar ČEZ Distribuce Pracovišti preventivní kardiologie Institutu klinické a experimentální medicíny v Praze. Od nového roku bude pacientům sloužit nábytek a vybavení, na které přispěla ČEZ Distribuce částkou 250 000 Kč.

21. 12. 2015

Produkty a služby

ČEZ Distribuce má nové webové stránky, jsou „mobilní“ a intuitivní

Děčín, 10. prosince – Nové webové stránky ČEZ Distribuce vychází vstříc rostoucímu počtu uživatelů využívající mobilní telefony i tablety. Obsah webu je lépe strukturován, každý návštěvník internetové adresy www.cezdistribuce.cz nyní snadněji a lépe nalezne například časy spínání hromadného dálkového ovládání (HDO), plánované odstávky či sdělení o existenci sítí. Web ČEZ Distribuce navštívilo za posledních dvanáct měsíců více než půl milionu unikátních uživatelů.

10. 12. 2015