Tiskové zprávy str. 120
ČEZ obslouží zákazníky nově i v obchodním centru
Hradec Králové, 7. července 2015 – Skupina ČEZ otevírá v královéhradeckém OC FUTURUM nové kontaktní místo ČEZ POINT. Se záměrem více se přiblížit zákazníkům míří po vzoru bank a mobilních operátorů do nákupních center. ČEZ POINT má delší otevírací dobu, moderní interiér a lidé se zde mohou poradit, jak ušetřit za energie nebo za mobil.
7. 7. 2015
Zákazníci MOBILU OD ČEZ se nemusí obávat vysokého účtu za volání ze zahraničí
Skupina ČEZ nabízí výhodné volání ze zahraničí jen za 2,20 Kč za minutu, zákazníci MOBILU OD ČEZ se tak nemusí obávat, že je letos volání z dovolené vyjde draho. Nabídka výhodného volání ze zahraničí platí po celou letní sezónu od 15. června do 15. září, a to automaticky pro všechny zákazníky MOBILU OD ČEZ v rámci celé Evropské unie a na dalších územích patřících do takzvané zóny 1.
25. 6. 2015
ČEZ Zákaznické služby vybojovaly zlato v mezinárodní soutěži kontaktních center
Skupina ČEZ získala zlatou medaili v mezinárodní soutěži nejlepších kontaktních center, kterou již podesáté uspořádala kanadská asociace Contact Center World. Vítězové byli vyhlášeni 11. června na závěr regionální konference v Londýně a na podzim se utkají o světový titul v Las Vegas. ČEZ Zákaznické služby postoupily do finále z regionální skupiny Evropy, Středního Východu a Afriky.
16. 6. 2015
Miliony uživatelů se dočkaly: odstartovala nová podoba www.cez.cz! Je „mobilní“ a intuitivní
Praha, 4. června 2015 – Vyjít vstříc rostoucímu počtu uživatelů využívajících mobilní telefony i tablety a také jasně oddělit informace o společnosti ČEZ od prodejní části webu – to jsou hlavní body čerstvě redesignovaných korporátních stránek www.cez.cz. Web ČEZ loni navštívilo 2,6 milionu unikátních uživatelů. Celková návštěvnost dvacítky webů Skupiny ČEZ v ČR i v zahraničí se v roce 2014 přiblížila hranici 10 milionů uživatelů.