Tiskové zprávy str. 123

Produkty a služby

Elektrárny a Infocentra ČEZ přilákaly 185 tisíc lidí. Nejvíce táhly Dlouhé stráně a Temelín.

Praha, 26. ledna 2015 – V roce 2014 navštívilo elektrárny a Infocentra Skupiny ČEZ více než 185 tisíc návštěvníků. Největší nápor zájemců o tzv. technickou turistiku zaznamenala přečerpávací vodní elektrárna Dlouhé stráně (83 tisíc) a Jaderná elektrárna Temelín (38 tisíc). Mezi letošní novinky patří jak zmodernizované Infocentrum Jaderné elektrárny Dukovany, tak i zkompletované virtuální prohlídky elektráren.

26. 1. 2015

Produkty a služby

Mladí do 35 let jsou nejaktivnějšími uživateli mobilních služeb, s věkem zájem klesá

Lidé v České republice utrácejí za mobilní služby nejčastěji 250 až 500 Kč, uskuteční průměrně 5 soukromých hovorů denně trvajících do 5 minut a odešlou průměrně 5 SMS, především partnerům. Internet v mobilu pak používá 34 % dotázaných, především ve velkých městech. To vše ukázal průzkum MOBILU OD ČEZ uskutečněný ve spolupráci s výzkumnou agenturou GfK.

23. 1. 2015

Produkty a služby

Geoportál pomáhá stovkám tisíc uživatelů

Děčín, 19. ledna 2015 – Téměř 600 tisíc uživatelů využilo dosud webovou službu Geoportál Skupiny ČEZ. Zákazníci, projektanti i samosprávy oceňují především rychlost a pohodlí s jakou jsou schopni získat potřebné informace a data o existenci sítí. Drtivá většina volí formu elektronické komunikace. Webovou aplikaci naleznou všichni zájemci na http://geoportal.cez.cz

19. 1. 2015

Produkty a služby

ČEZ zdarma radí lidem i firmám v mimořádných situacích

Lidé i firmy se čas od času mohou ocitnout v situaci, které se dotýká energetická legislativa, a neví si s ní rady. Speciální případy mohou nastat například při řešení dědictví, záležitostí kolem nemovitostí nebo insolvencí. Skupina ČEZ proto připravila specializovaný tým odborníků, který v těchto případech zdarma poradí.

18. 11. 2014