Tiskové zprávy str. 127
Skupina ČEZ obhájila svou pozici mezi nejlepšími kontaktními centry v Evropě
Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ zvítězila v soutěži kontaktních center 2014 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry v regionu Evropa, Afrika a Blízký Východ. Nadstandardní péče Skupiny ČEZ o zákazníky a pozornost, kterou zákaznické obsluze věnuje, tak získaly další mezinárodní ocenění v podobě jedné zlaté a dvou bronzových medailí společně s postupem do celosvětového finále soutěže.
2. 7. 2014
Léto přeje výletům i změně šatníku
Letošní letní toulky po Česku vám budou slušet! Zákaznický program ŠŤÁVA totiž kromě slev vstupného na hrady, zámky, muzea a další výletní místa nabízí i zajímavé slevy na značkové oblečení či obuv Keen a sportovní oblečení LITEX.
25. 6. 2014
MOBIL OD ČEZ rozšiřuje služby o balíčky SMS
Mobilní operátor Skupiny ČEZ od 1. července nově nabídne dva balíčky SMS. Zákazníci si tak základní tarif „Platím, jak volám“ mohou rozšířit nejen o balíčky zvýhodněného volání, datových služeb, ale i textových zpráv. Hlavní výhodou je nízká cena za SMS a převoditelnost jednotek.
24. 6. 2014
Spotřeba elektřiny v domácnostech loni vzrostla, mezi regiony jsou velké rozdíly
Nejnovější oficiální statistiky potvrzují, že spotřeba domácností v ČR mírně roste. Po letech, kdy její výši ovlivňovala především výměna standardních spotřebičů za úspornější zařízení, se nyní projevuje vliv rostoucího počtu přístrojů, které byly dříve považovány za nadstandardní či luxusní. Jde například o myčky, sušičky, klimatizace, elektronické zabezpečovací systémy, bazénovou techniku, více televizorů v jedné domácnosti, počítače. Mezi kraji v ČR jsou značné rozdíly, které ukazují, že podíl růstu spotřeby elektřiny je významnější spíše pro venkovský styl bydlení.