Tiskové zprávy str. 164
Skupina ČEZ rozširuje svoju ponuku na Slovensku
ČEZ Slovensko s cieľom posilniť konkurenciu na trhu s elektrickou energiou aj v segmentoch, ktoré doteraz málo profitovali z hospodárskej súťaže, začal s predajom elektrickej energie maloodberateľom podnikateľom s ročným odberom nad 30 MWh.
18. 8. 2009
ČEZ spustil novou generaci korporátního webu
Praha, 6. srpna 2009 – Rychlejší cesta k informacím, kvalitní vyhledávání a více multimédií – to jsou jen některá z vylepšení, které přináší čerstvě spuštěná verze korporátního webu společnosti ČEZ (www.cez.cz), vítěze loňského ročníku soutěže WebTop100 o nejlepší firemní internetovou prezentaci.
6. 8. 2009
Zákaznické služby Skupiny ČEZ patří mezi 3 nejlepší v Evropě
Call centrum a zákaznická centra Skupiny ČEZ se v mezinárodní soutěži European Contact Center Awards 2009 dostala do finále v kategorii The Best Multi Channel Contact Centre a získala tak titul Finalist European Contact Center Awards 2009. Call centrum působí ve dvou 2 lokalitách, v Plzni a v Zábřehu na Moravě. Call centra fungují navzájem jako záložní, aby byla vždy zajištěna dostupnost zákaznických linek Skupiny ČEZ. Po republice je rozmístěno 24 zákaznických center, kde mohou zákazníci vyřizovat požadavky s referenty osobně.
6. 8. 2009
Akce „Bílé šrotovné“ Skupiny ČEZ ušetřila přes 7 tisíc tun emisí a 4 miliony kWh energie
Zákazníci Skupiny ČEZ odevzdali během dvouměsíční akce Bílé šrotovné přes 600 tun starých spotřebičů. O jejich ekologickou likvidaci se postarala společnost ELEKTROWIN, která z nich dokázala recyklovat na 400 tun železa a 150 tun plastů. Díky recyklaci se ušetřilo na energiích kolem 4 milionů kWh a přes 7 tisíc tun emisí skleníkového plynu CO2.