Tiskové zprávy str. 71
Rychlá pomoc: Více než 2500 zákazníků ČEZ Prodej už využilo možnosti snížení záloh na nulu
Prakticky ihned začali zákazníci využívat protikrizových opatření, se kterými ČEZ Prodej přišel. Jako jediná česká energetika oznámil ČEZ, že umožní zákazníkům zasaženým epidemií COVID-19 snížit záloha na nulu, a to až na tři měsíce. ČEZ Prodej také v tuto chvíli přestal odpojovat domácnosti, které se ocitly kvůli koronaviru v problémech se splátkami.
6. 4. 2020
ČEZ řeší denně téměř 17 000 zákaznických požadavků. Uzavřené pobočky vyřizují telefonáty i emaily
Zákazníci ČEZ mohou bez omezení vyřizovat i nadále své požadavky. Call centra a online kanály fungují naplno. ČEZ Prodej sice musel uzavřít svá zákaznická centra a ČEZ Distribuce svá konzultační místa, pracovníci obsluhy však i nadále vyřizují přání a požadavky zákazníků. Výrazně roste aktivita na call centrech a zákazníci začali více využívat aplikace ČEZ ON-LINE a Distribuční informační portál.
31. 3. 2020
ČEZ uleví zákazníkům. Kvůli epidemii umožní lidem odklad plateb za energie
ČEZ, který je největším dodavatelem energií v zemi, se rozhodl ulevit zákazníkům zasaženým současnou epidemií COVID-19. Společnost ČEZ Prodej umožní domácnostem v odůvodněných případech odklad plateb až o tři měsíce. Zároveň ČEZ Prodej dočasně přestane vydávat požadavky na odpojení elektřiny a plynu u zákazníků, kteří budou kvůli epidemii v prodlení se splatností. S úlevami pro zákazníky počítá i společnost ČEZ ESCO, která dodává energie podnikům.
16. 3. 2020
Ve Vrchlabí sníží roční náklady na energie o 1 milion korun
Vrchlabská realizuje energeticky úsporný projekt, který přinese snížení nákladů na energie v 5 objektech o téměř 19 %. Investice do modernizace v hodnotě 16,6 mil korun s DPH bude splacena převážně z budoucích úspor tepla, elektřiny, plynu a vody. Dodavatelem projektu je ENESA, dcera ČEZ ESCO.