Tiskové zprávy str. 82
Při výpadku proudu podá rychlé informace web www.bezstavy.cz
Pro snadnější a rychlejší komunikaci s odběrateli elektřiny v případě poruch a odstávek spustila ČEZ Distribuce interaktivní webovou stránku. Jednoduchým zadáním adresy si odběratelé mohou v případě poruchy zjistit předpokládaný čas obnovení dodávek elektřiny. Nový web www.bezstavy.cz je zcela zdarma a dostupný jak z mobilních telefonů tak i počítačů a tabletů.
31. 1. 2019
V ČEZ Prodej bylo loni rušno. Zaměstnanci vyřešili téměř 3,5 milionu zákaznických požadavků. Přes 90 % zákazníků ohodnotilo obsluhu známkou za jedna
Síť zákaznických center ČEZ Prodej loni navštívilo přes 800 tisíc zákazníků. Téměř půl milionu požadavků bylo vyřešeno prostřednictvím online aplikací.
30. 1. 2019
Zákaznické centrum ČEZ v Hradci Králové se pyšní novou moderní podobou
Hradec Králové 28. 1. 2019 – Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Hradci Králové najdete na stejné adrese, ale v moderním provedení. Prostory prošly kompletní rekonstrukcí tak, aby centrum splňovalo veškerý komfort pro své zákazníky. Je více prosvětlené s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Je přitom již čtrnáctým v rámci celé České republiky, které prošlo redesignem.
28. 1. 2019
Karvinské Zákaznické centrum ČEZ nově nabízí více pohodlí, dobré kafe i dětský koutek
Ve zcela novém hávu vítá své návštěvníky od pondělí Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Karviné. Ač se nachází stále na stejné adrese na Fryštátské ulici nedaleko centra města, získalo moderní design: Je prostornější, více prosvětlené a hlavně s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Nabízí také klidnější čekání pro rodiče s dětmi – ty se mohou nově zabavit v dětském koutku. Po Opavě, Frýdku-Místku a Novém Jičínu jde o čtvrté Zákaznické centrum ČEZ v kraji, které prošlo redesignem. Kromě dodávek elektřiny v něm zákazníci mohou řešit také odběr plynu.