Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 



Žiju v Česku

Informace pro občany Ukrajiny, kteří už delší dobu žijí v Česku, a potřebují vyřešit energie například kvůli svému odjezdu zpět na Ukrajinu.


Potřebuji přepsat odběrné místo

Jestliže odjíždíte na Ukrajinu a potřebujete například kvůli ukončení pronájmu přepsat energie na někoho jiného, nejrychleji to uděláte online.


PřIšel mi vysoký nedoplatek ve vyúčtování, potřebuji ho rozložit do více měsíců

Nabízíme vám možnost postupného splácení nedoplatku z vyúčtování. Nedoplatek si můžete rozložit do menších částek a uhradit ho postupně společně se zálohou na další období.


Potřebuji řešit měsíční zálohy

Poradíme vám, jak řešit potíže s platbou zvýšených záloh, pokud máte problém s jejich hrazením. Pro řešení vaší situace nás prosím kontaktujte. Ke každému případu přistupujeme individuálně.

POKUD SE DOMLUVÍTE ČESKY, KONTAKTUJTE NÁS NA ZÁKAZNICKÉ LINCE 800 810 820. JESTLI MLUVÍTE JEN UKRAJINSKY, NECHTE NÁM NA SEBE KONTAKT A NÁŠ UKRAJINSKY MLUVÍCÍ OPERÁTOR VÁM ZAVOLÁ.

Telefon prosím vyplňujte ve formátu +420xxxxxxxxx nebo s jinou mezinárodní předvolbou. Například +380 pro čísla registrovaná na Ukrajině.