Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 

Stížnosti a reklamace

Mrzí nás, že nejste spokojeni, a rádi bychom zjednali nápravu, proto vždy dbáme na důkladné prověření, ať už se jedná například o nesoulad ve vyúčtování dodávky elektřiny nebo plynu vzniklý nesprávnou funkcí nebo nesprávným odečtem měřicího zařízení, početní, nebo tiskovou chybu ve vyúčtování elektřiny, plynu nebo MOBILU OD ČEZ apod.

S vaší reklamací či stížností nás prosím kontaktujte:

  • prostřednictvím kontaktního formuláře na našich stránkách Napište nám.
  • písemně na adrese ČEZ Prodej, a.s., Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň,
  • telefonicky prostřednictvím naší bezplatné Zákaznické linky 800 810 820.

V reklamaci či stížnosti prosím uveďte:

  • kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresu, případně IČ),
  • zákaznické číslo, kód EAN (elektřina) nebo EIC (plyn), popř. telefonní číslo MOBILU OD ČEZ – všechny informace najdete na faktuře,
  • čeho se reklamace týká,
  • při reklamaci faktury její variabilní symbol nebo číslo daňového dokladu,
  • při reklamaci měření číslo elektroměru či plynoměru a zjištěné stavy měřidla.

Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve a vždy na ni odpovíme písemně.

Reklamace jsou upraveny Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky elektřiny, Všeobecnými obchodními podmínkami dodávky plynu, a Všeobecnými podmínkami pro poskytování služeb elektronických komunikací.